کمیته انضباطی در پی تخلفات صورت گرفته در بازی استقلال ملاثانی – پانیک تالش از مسابقات جام حذفی رای خود را صادرکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با یک تغییر نسبت به بازی قبل و حضور روزبه چشمی در ترکیب خط دفاعی، به مصاف ملوان می رود.
سوال ملی نماینده قم از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم رعایت صرفه و منافع مردم و بیت‌المال در واگذاری بخشی از سهام دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وصول شد.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.
تیم فوتبال سپاهان با یک تغییر غیرمنتظره در ترکیب خود به مصاف مس رفسنجان می رود.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
فلیپ بلین، سرمربی فرانسوی ژاپن، لیست تیم ملی این کشور را اعلام کرد.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد خدمات اتصال ماهواره‌ای را مستقیماً به گوشی‌های موبایل ارائه کنند.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و یک مسابقه از جام حذفی اعلام کرد.
باشگاه شباب الاهلی پیگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه قایدی است اما نامه نگاری های آنها با استقلال به جایی نرسیده و این می تواند مشکل دیگری برای آبی ها باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است و این قابل قبول نیست که تیم اقتصادی دولت اعلام کند توان اجرای آن را ندارد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، ورزشکار رشته قایقرانی را به مدت یک سال محروم کرد.
قرار است مهدی تاج به زودی در نشست هیات رئیسه علاوه بر اعلام نام سرمربی تیم ملی ، نام سرمربی تیم امید را هم برای رای گیری اعضای هیات رئیسه اعلام کند.
جواد نکونام یازده بازیکن اصلی خود را در مصاف با مس رفسنجان مشخص کرد.
کمیته انضباطی رای تخلف تیم خوشه طلایی مبنی بر عدم حضور در زمین در دیدار با شمس آذر قزوین، از سری مسابقات لیگ یک را اعلام کرد.
پاکو خمس فهرست یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر فولاد خوزستان مشخص کرد.
کوپال ناظمی و تیم داوری‌اش در جدال دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان اقدام جالبی را در اعلام وقت‌های اضافه داشتند.
متاسفانه در بسیاری از پرونده‌های رخدادهای اخیر، وكلای تسخیری آنچنان كه باید و شاید اقدام به دفاع نكردند. برخی محاكم، متاسفانه تبصره ماده 48 را كه برای مرحله دادسراست به دادگاه نیز تسری می‌دهند. می‌گویند كه در دادگاه هم وكلای مورد تایید قوه قضايیه باید وكالت كنند. این روند، قطعا هم بر خلاف قانون اساسی و هم برخلاف قانون كیفری است. متهم را مستقیما سوار اتوبوس كرده و به دادگاه می‌برند. خانواده‌های این بنده خداها در بسیاری از موارد نمی‌فهمند كه دادگاه چه زمانی است. د راعاده دادرسي اگر مشخص شود كه رای صادره محسن شكاری برخلاف قوانین بوده است، اگر قاضی تقصیر كرده باشد، مسوولیت پرداخت دیه را دارد. اگر هم قاضی تقصیری نداشته باشد، بیت‌المال هم باید دیه شخص اعدام شده را پرداخت كند
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!
باشگاه هوادار بیانیه‌ای با عنوان «کماکان به یک داور شجاع جهت اعلام پنالتی به‌سود هوادار نیازمندیم!» صادر کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاهها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
یک کارشناس حقوقی اعلام کرد اگر فردی تنها یک پرونده قضایی مفتوح داشته باشد، می‌تواند از سوی مراجع صلاحیت او تایید نشود.
سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ