اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با تلاش محیط بانان، یک قلاده پلنگ از یک روستا در شهرستان باغملک به طبیعت هدایت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید که بلافاصله تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متاسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی گفت: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بابک موسوی عکاس حیات وحش تصویری جالب از یک پلنگ ایرانی را منتشر کرد.
مدیرکل محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی توران در شرق استان سمنان خبر داد.
الشتر- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سلسله از مشاهده یک قلاده پلنگ در ارتفاعات «گرین» این شهرستان خبر داد.
شاهرود- یک قلاده پلنگ در زیستکره توران شاهرود تصویر برداری شد.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
رشت - مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ برای دومین بار طی ۳ روز در منطقه حفاظت شده اشکورات رودسر خبر داد.
مردی با یک تصمیم جالب با دو یوزپلنگ و یک ببر در یک خانه زندگی می‌کند. منبع: خبرفوری
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از مشاهده پلنگ در دو نوبت در کنار جاده یاسوج به سی‌سخت خبر داد.
خرم‌آباد- تصاویری نادر از لحظه شکار یک بز کوهی توسط پلنگ ایرانی در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده «سفید کوه خرم‌آباد» توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
رودسر- مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلان از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده «پلنگ» در اشکورات رودسر خبر داد.
جزئیات مرگ یک پلنگ در ارتفاعات واریان
زمستان سال جاری پلنگ و یوزپلنگ‌های زیادی در مناطق مختلف کشور توسط مردم عادی یا محیط بانان مشاهده شدند، اما این بار پلنگی در یکی از شهرستانهای البرز دیده شده است.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین‌ است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
املش- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده پلنگ در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ دیشب پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه شهرستان قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر ۱۲ به سویش از پای در آمد.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
یکی از برندگان جوایز عکس طبیعت سال ۲۰۲۲ ؛ تصویری از برخورد پلنگ با موتور در راجستان هند است.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ