اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۶ مجموعه ویلایی در بستر زاینده‌رود در شرق اصفهان به مساحت تقریبی ۱۳ هزار مترمربع خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صهیونیست‌ها این بار اقدام به تخریب خانه یک فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۷۷ ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود خبرداد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۳۰ ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود در ماه جاری خبرداد
چند‌وقت پیش ادل و نامزدش ریچ پائول اعلام کردند که عمارت سیلوستر استالونه را به ارزش حدودی ۸۵ میلیون‌دلار خریداری کردند.
چند‌وقت پیش ادل و نامزدش ریچ پائول اعلام کردند که عمارت سیلوستر استالونه را به ارزش حدودی ۸۵ میلیون‌دلار خریداری کردند.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
با توجه به گردش مالی و ابعاد محاسبه شده برای سازمان بازرگانی، درصورت عدم موفیقت این سازمان قدرت تخریب آن معادل ظرفیت ۶ وزارتخانه ناکارآمد بر اقتصاد کشور خواهد بود.
فروریختن ساختمان‌های نوساز در پی وقوع زمین‌لرزه اخیر در ترکیه، خشم عمومی را در این کشور برانگیخته است. دو زمین‌لرزه شدید به بزرگی ۷/ ۷ و ۶/ ۷ریشتر باعث تخریب کامل ساختمان‌های نوساز شده و هزاران کشته بر جای گذاشته است.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا ۷ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت.
شهردار منطقه ۱۸ تهران از آزادسازی بیش از ۲۳ هزار متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی با تخریب ۹ باغ ویلا خبر داد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۶ مجموعه ویلایی در بستر زاینده‌رود در شرق اصفهان به مساحت تقریبی ۱۳ هزار مترمربع خبر داد.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با پایان آواربرداری از منازل تخریب شده تعداد فوتی‌های انفجار گاز در بوکان به ۶ نفر رسید.
چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند.
تسنیم نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: به منظور تخریب نهایی باقی‌مانده ساختمان متروپل آبادان، محدودیت ترافیکی به مدت ۱۰ روز از امروز، ۶ آذرماه در خیابان‌های اطراف این ساختمان اعمال شد.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: سازه‌ای در منطقه ۱۸ در مدت ۴۸ ساعت بیش از ۶ طبقه اسکلت زده بود، اما امروز این سازه تخریب می‌شود ما فقط در یک روز ۱۲ ویلا ساخته شده را تخریب کردیم که این کار در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه بوده است.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: فقط در یک روز ۱۲ ویلا ساخته شده در منطقه ۱۸ تهران تخریب شد که این کار در تاریخ شهرداری بی سابقه بوده است.
محلات- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تخریب بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در سیل اخیر گفت: بیش از ۶ هزار واحد مسکونی نیز آسیب دیده است.
شهردار منطقه ۱۸ از تخریب ۸ ویلای غیرمجاز و آزادسازی ۱۱ هکتار از اراضی زراعی و باغات در سطح حریم منطقه ۱۸ خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه عدم همکاری داوطلبانه مالک ویلا در تخریب ویلای مذکور، تخریب با هزینه شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه متولی در حوزه مقابله با تصرفات بستر رودخانه انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ