سوزوکی از طریق زیرمجموعه‌هایش کارخانه «ماروتی سوزوکی» از بازیگران اصلی صنعت خودروی هند است. ماروتی سوزوکی بزرگ‌ترین خودروساز هند است و تا سه سال پیش ۵۱درصد بازار این کشور را در اختیار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیون سوزوکی، دروازه‌بان ژاپنی، پیشنهاد منچستریونایتد را نپذیرفته است.
منچستریونایتد در آستانه خریدن زیون سوزوکی، دروازه‌بان 20 ساله اوراوا رد دایاموندز و تیم ملی ژاپن است.
سوزوکی تور H1 یک هاچ‌بک اقتصادی و ارزان‌قیمت برای بازار کشور هندوستان است که مشخصات بسیار نزدیکی به پراید دارد.
شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
رایج بود که آب تهران سالک می‌آورد و مرض سالک نشانه تهرانی بودن است. در حالی که این گناه آب نبود بلکه گناهِ آلودگی شدید آب در شهر بزرگی چون تهران بود که بدست خود مردم آلوده شده بود. آب‌هایی در نهر‌ها و جو‌های روباز که همه چی در آن شسته می‌شد از رخت و فرش و لحاف تا کهنه بچه و شلوار زیر جامه بیماران سل و سوزاکی
سال‌ها بود که شایعاتی مبنی بر تولید نسخه 5 در از شاسی‌بلند ژاپنی سوزوکی جیمنی به‌گوش می‌رسید.
از لحاظ ابعاد کانسپت eVX در کلاس کامپکت‌ها قرار می‌گیرد. این شاسی‌بلند برقی ۴۳۰۰ میلیمتر طول و ۱۸۰۰ میلیمتر عرض دارد. با چنین ابعادی باید گفت eVX اندکی بزرگ‌تر از ویتارا (مدلی متفاوت از گرند ویتارای حاضر در بازار ایران) است.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ