شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در استکهلم را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم مؤمن و هیئات عزاداری جهت شرکت در نماز عاشورایی دعوت کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
ششتمد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.
در آگهی مراسمی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، از حضور دو طلبه با عنوان «طلبه شادی آفرین» یاد شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر از مردم برای حضور پرشور در این نماز دعوت کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: علیرغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه ای تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و اندیشه و سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.
نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ نمازگزاران جمعه پس از پایان نماز با خشم عمیق و آکنده از نفرت دائمی در محکومیت این اقدام ننگین اجتماع خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام را محکوم کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،از آحاد مردم درسراسر کشور دعوت کرد با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،از آحاد مردم درسراسر کشور دعوت کرد با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس در روز سه شنبه در تهران خبر داد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: جنایات اخیر در ایذه و اصفهان با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات امکان بروز یافت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم سراسر کشور دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع مردم در مساجد کشور به منظور محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و حمایت از مدافعان امنیت امشب برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ