غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران، معتقد است که تیمش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی شکست خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال تایلند گفت: تیم کاملی نیستیم با این حال برای کسب تجربه به ارومیه آمده‌ایم.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که ملی پوشان جوان ایران از حضور در تورنمنت «دیمیتریف» تجربه خوبی برای قهرمانی آسیا کسب کردند.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که ملی پوشان جوان ایران از حضور در تورنمنت «دیمیتریف» تجربه خوبی برای قهرمانی آسیا کسب کردند.
زمانی گفت: طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی سال آینده پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته تجربه کردیم و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب شد.
هافبک با تجربه مس کرمان می‌گوید کسب یک امتیاز از دربی کرمان در ادامه راه به آنها کمک خواهد کرد.
پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مربیان هم باید مانند کشتی گیران کسب تجربه کنند تا بتوانند به یک مربی کارکشته تبدیل شوند.
پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مربیان هم باید مانند کشتی گیران کسب تجربه کنند تا بتوانند به یک مربی کارکشته تبدیل شوند.
سرمربی کروات عمان می گوید که بازیکنان تیمش بابت حضور در جام خلیج فارس، تجربه زیادی کسب کرده اند.
مازیار زارع با ترکیبی با تجربه به دنبال کسب امتیاز از مس رفسنجان است.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
پیام نیازمند پس هفت هفته سرانجام طعم کسب پیروزی را بار دیگر با سپاهان تجربه کرد.
سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است و با برنامه‌ها و تمرینات به دنبال کسب نتیجه قابل قبول و سکو هستیم.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
هواداران فولاد خوزستان که در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بودند فضای عجیبی را تجربه کردند.
رضا مومنی مقدم تاکید کرد که تیم‌ملی جوان برای کسب تجربه پا به رقابت‌های جام کنفدراسیون ها می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ