تونی کروس در مورد بازگشت‌های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس در مورد بازگشت های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و خوشحالم که رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است آنها با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی شانس بقا را از دست دادند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم اتفاقات دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته پایانی لیگ برتر را صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم اتفاقات دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته پایانی لیگ برتر را صادر کرد.
مدیر تئاتر شهر با انتقاد از وضعیت نابسامان بنای تاریخی تئاتر شهر گفت: شاهدیم کنار این بنای ۵۰ ساله اتفاقات مختلفی می افتد آتش روشن کرده و سازه‌های جدیدتری را به محدوده آن اضافه می‌کنند.
ورزش سه به اطلاعات جدیدی از درگذشت امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر دست یافته است.
معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود.
مجید عشقی در گردهمایی اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و فعالان بازار سرمایه گفت: اتفاقات سال ۹۹ منجر به شناسایی نقاط ضعف بازار سرمایه شد. نباید تنها بر مهار تورم تاکید داشت؛ مهار تورم بدون رشد تولید سودی برای کشور ندارد.
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت از قول «غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران» در خصوص مسمومیت سریالی دانش آموزان نوشت: «اتفاق رخ داده در برخی مدارس دخترانه کشور در واقع، مسمومیت نیست بلکه متاثر از یک حساسیت روانشناختی و زیستی است.»
فرزاد مجیدی مربی سابق استقلال که برای پیگیری مطالباتش راهی ساختمان باشگاه شده بود، با اتفاقات عجیبی روبه‌رو شد.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی های ما فوتبالی نیست.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود و زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند گفت: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن طی چند ماه اخیر می خواست خیابان ها، خودروها، منازل و مغازه ها را به آتش بکشد و بازار و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کند.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا با چالش جدیدی در این تیم مواجه شده است.
مشهد ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اتفاقات اخیر ریشه در زخم‌های فرهنگی و اجتماعی دارد؛ زخم فرهنگی یعنی با وجود تمام رسانه‌ها، تشکیلات، نتوانستیم اهداف فرهنگی را محقق کنیم.
مجری تلویزیون قطر پس از بی‌هوشی در حین پوشش مسابقات جام جهانی، درباره دلیل این اتفاق توضیح داد.
وزیر کشور گفت: اتفاقات اخیر سبب شد مشکلات اجتماعی و عفونت‌هایی که در درون پیکره بزرگ جامعه ما هست ظهور و بروز بیشتری پیدا کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب اتفاقات چند هفته اخیر را «جنگی ترکیبی» و نه صرفاً اغتشاشات خیابانی دانستند و خاطرنشان کردند: البته ملت به‌معنی واقعی در دهان بدخواهان زد و آنها را ناکام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ