یک منبع رسمی لبنان در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک از نزدیک بودن دستیابی به توافق ترسیم مرزهای دریایی بین این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهود و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.
حزب الله لبنان تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نیست.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان نیست و علت اصلی مشکلات لبنان، اقدامات آمریکا است.
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
در شرایطی که اخیرا توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به سرانجام رسید، هیئتی لبنانی قرار است با سفر به سوریه درباره ترسیم مرزها با مقامات دمشق گفتگو کند.
رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که توافق ترسیم مرزهای آبی لبنان و رژیم صهیونیستی هیچ ابعاد سیاسی ندارد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان روز پنجشنبه امضاء خواهد شد.
رسانه های لبنانی اعلام کردند که توافق ترسیم مرزهای دریایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه امضاء می شود.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ضمن رد شکایات واصله علیه توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، امضای نهایی این توافق از سوی تل آویو را تسهیل کرد.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که احتمال دارد توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی اواخر ماه جاری میلادی نهایی شود.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با میشل عون رئیس جمهور لبنان، حصول توافق در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو را به وی تبریک گفت.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی به بازتاب جزئیاتی از نشست کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، پرداخت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تاریخی دانست و گفت: این توافق هر گونه مواجهه نظامی احتمالی با حزب الله را به تعویق می اندازد.
شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از منابع عبری، از تایید توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه امروز چهارشنبه خبر داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز نشست بررسی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به ریاست یائیر لاپید خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای لبنانی پایان یافتن مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی را به او تبریک گفت.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
رئیس جمهور لبنان گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی، نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را طی ساعات آینده ارسال خواهد کرد.
منابع عبری با اشاره به عدم مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با پیش نویس توافق ارائه شده از سوی آمریکا در زمینه ترسیم مرزهای دریایی از امضای آن تا پایان ماه جاری میلادی خبر دادند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که توافق با لبنان درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی به معنای ضمانت امنیتی برای جلوگیری از تقابل در آینده نیست.
روزنامه یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه میانجی آمریکایی در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی فردا به بیروت می رود، اعلام کرد که توافق در این زمینه به بعد از انتخابات رژیم صهیونیستی موکول شده است.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
روزنامه لبنانی الاخبار امروز در جدیدترین شماره خود به آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ