مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: با توجه به شاخص آلایندگی بالا از مردم می‌خواهیم از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۱۴ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۵ تیرماه با میانگین ۱۳۷ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وضعیت جوی پیش رو صادر کرد.
این وضعیت جوی از ظهر پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) در مناطق مرکزی،جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران براساس میانگین تمام ایستگاه ها هم اکنون با شاخص ۱۲۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
در حالی که تهران شنبه صبح را با حالت نارنجی کیفیت هوا آغاز کرد و خیلی زود به وضعیت قرمز تبدیل شد شهردار تهران به مردم توصیه کرد که دلار نخرند تا قیمت‌ها پایین بیایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می‌یابد.
اهواز - اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وضعیت جوی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی‌ام آذرماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۴ آذرماه) با شاخص ۱۳۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هفتم مهرماه با میانگین ۱۲۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران حاکی از شرایط رو به بهبود و کاهش شهرهای قرمز کرونایی است. در استان تهران نیز مانند اکثر نقاط کشور تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ