حضور هافبک پرسپولیس در لیست خروج گل محمدی باعث شوکه شدن سرخ‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم اظهارات مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، گفت که گزارش درباره ماجرای مشکوک مسمومیت دانش‌آموزان دختر ایران را از نزدیک دنبال می‌کند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
تمام ۱۱ نفری که درباره شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مسئله را پیچیده کرده است، چون در بسیاری موارد، گزارش‌های مربوط به رصد یوفو را آدم‌های معمولی گزارش می‌دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو‌های انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این دو یوز به سرنوشت توله‌های ایران روبه‌رو می‌شوند، زیرا تجربه نشان می‌دهد که نگهداری از توله‌ها در بلندمدت برای محیط‌زیست امکان ندارد.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این دو یوز به سرنوشت توله‌های ایران روبه‌رو می‌شوند، زیرا تجربه نشان می‌دهد که نگهداری از توله‌ها در بلندمدت برای محیط‌زیست امکان ندارد.
انگلیسی‌ها از خروج زودهنگام آلمان از جام‌جهانی قطر خوشحالند و احساس می‌کنند گل مشکوک ژاپن انتقام گل مردود لمپارد در سال 2010 را گرفته است.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ