استفاده طولانی مدت از تلفن همراه شما را با عارضه‌ای به‌نام «گردن پیامکی» مواجه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان جالب توجه کلیپ رونمایی از لباس فصل جدید سپاهان، فرشاد احمدزاده بود.
جرارد پیکه لحظه تحقیرکننده‌ای را تجربه کرد چرا که کل تماشاگران حاضر در ورزشگاه او را هو کردند.
دروازه بان شماره یک تیم ملی پیش از عزیمت به ازبکستان با تیپی جالب توجه در کنار دیگر ملی‌پوشان حاضر شد.
چراغ‌های اصلی عقب جگوار سال‌ها است که یک امضا اختصاصی برای برند محسوب می‌شود و اینجا هم تکرار شده تا در هماهنگی با دیفیوزر اسپرت و خروجی اگزوز ۴ تایی با جانمایی ۲ لول در هر طرف مکمل سایر قسمت‌های اسپرت اف-تایپ نسخه ۷۵ باشد.
مالک باشگاه تراکتور تماشاگر ویژه دیدار این تیم مقابل نساجی بود.
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
براق نسخه ایرانی نفربر چینی تایپ ۸۶ است که خود بر اساس بی ام پی ۱ روسی ساخته شده است. از قرار پس از برهم خوردن روابط بین دو کشور٬ سودان همچنان به ساخت آن‌ها ادامه می‌دهد.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی یک لایه جدید وحشتناک را افزوده و به کلاهبرداران اجازه می‌دهد صدا را تنها با یک نمونه صوتی از چند جمله تکرار کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ابزار‌های آنلاین ارزان قیمت می‌توانند یک فایل صوتی را به کپی یک صدا ترجمه کنند و به کلاهبرداران اجازه می‌دهند تا هر چیزی را که تایپ می‌کنند به صورت گفتار پخش شود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی امشب تیمش را تماشا کرد.
لیونل مسی و همسرش با استایل خاص وارد مراسم د بست شدند.
نیک مدعی است که می‌تواند از زبان بلند خود برای تایپ، نقاشی و حتی لیس‌زدن آرنج خود استفاده کند؛ مهارتی که شاید اغلب افراد از آن محروم باشند.
تمرین باستانی شامل فعالیت بدنی، تعادل و تمرکز حواس است، اما اینکه آیا این یک تمرین است ممکن است به سبک و سطح تناسب اندام شما بستگی داشته باشد.
محمود احمدی نژاد در سال های اخیر تفاوت های زیادی کرده است.
Markdown یک زبان نشانه‌گذاری است که می‌توانید از آن برای قالب‌بندی متن و سایر بخش‌های اسنادی که قرار است توسط افراد دیگر خوانده و درک شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای کلیک کردن روی نماد «I» مایل یا تایپ Ctrl+I برای استایل کردن یک کلمه یا عبارت به صورت مورب، یک کاربر Markup قبل و بعد از متنی که می‌خواهد کج شود، یک ستاره یا زیرخط تایپ می‌کند.
اگر ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، نمایش خوانده شدن پیام‌ها، نشانگر‌های تایپ، و استفاده بدون محدودیت از کاراکتر (در مقابل محدودیت ۱۶۰ کاراکتری برای سرویس‌های پیامکی) را می‌خواهید، باید از برنامه پیام‌رسان گوگل استفاده کنید که می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
دو پنل تنظیمات در گوگل کروم برای دسکتاپ وجود دارد: نخست اینکه وقتی تنظیمات را از منوی برنامه انتخاب می‌کنید و دیگری وقتی chrome://flags را در نوار آدرس تایپ می‌کنید و Enter را فشار می‌دهید، ظاهر می‌شود. این پرچم‌های کروم تنظیمات آزمایشی‌تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید.
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
پژوهشی جدید هشدار داده گرمای انگشتان کاربر تا یک دقیقه پس از تایپ کردن آن روی کیبورد، می تواند برای کشف پسورد توسط هکرها به کار رود.
دستکش هوشمند اپل با استفاده از آناتومی انگشتان انسان، مشکل خستگی ناشی از تایپ بر روی نمایشگر‌های لمسی را برطرف می‌کند.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ