مهاجم پرسپولیس بعد از پایان همکاری با این باشگاه به زودی مقصد جدید خود را برای نیم فصل دوم مشخص خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بین دو گزینه مطرح شده برای جانشینی مانچینی یک ویژگی مشترک است. هر دو این مربیان در تیم قهرمان جهان سال 2006 حضور داشتند.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «بحث پولی شدن پذیرش در دانشگاه (هزینه‌های کتاب و کلاس کنکور) که قبلا هم بود در روش جدید خیلی مطرح است. حدود ۲ میلیون دانش‌آموز که بین ۱۰ الی ۱۳ درصد از دانش‌آموزان می‌شود در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند، و همین مدارس اگر به‌طور میانگین برای هر دانش‌آموز ۳۰ میلیون دریافت کنند، با رقم ۶۰ هزار میلیارد مواجه هستیم، با این وضعیت گردش مالی مافیای کنکور بیشتر است یا مافیای مدارس غیرانتفاعی؟»
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
رئال مادرید احتمالاً از بین توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس، یک نفر را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی خواهد کرد.
سرمربی اسبق تیم استقلال تهران در بین گزینه‌های جانشینی سیمونه اینزاگی حضور دارد.
عنکبوت‌های آبنباتی گزینه‌های خاصی را برای خوردن مدنظر ندارند و بین ۲۵۰ گونه مختلف شکار می‌کنندکه اکثر شکار آنها زنبورها هستند.حملات شبانه این‌گونه از عنکبوت‌ها به صورت هوشمندانه‌ای زمان‌بندی شده است.
سرمربی تیم ملی ایران هنوز معرفی نشده، ولی در این بین یکی از گزینه‌های داخلی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
نام گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم ملی چه ایرانی و چه خارجی مطرح شده‌اند، اما درکمال تعجب در بین آن‌ها نام یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو دیده نمی‌شود.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
اسم علی دایی برای چندمین بار در بین فهرست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی دیده می‌شود.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
اگر برجام واقعا از بین رفته قلمداد شود ایالات متحده به زودی باید از میان طیف وسیعی از گزینه‌های بد یکی را انتخاب کند.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست: تنها بحث تلفات یوز مطرح نیست بلکه هر ساله در جاده‌های کشور تعداد زیادی از حیات وحش و گونه‌های مختلف خزندگان و حتی از کوچکترین پستانداران مانند خارپشت‌ها تا بزرگترین گونه‌ها مانند خرس و پلنگ تلفات می‌دهیم و بخش قابل توجهی از ذخایر ژنی ما در جاده‌ها از بین می‌روند.
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست: تنها بحث تلفات یوز مطرح نیست بلکه هر ساله در جاده‌های کشور تعداد زیادی از حیات وحش و گونه‌های مختلف خزندگان و حتی از کوچکترین پستانداران مانند خارپشت‌ها تا بزرگترین گونه‌ها مانند خرس و پلنگ تلفات می‌دهیم و بخش قابل توجهی از ذخایر ژنی ما در جاده‌ها از بین می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ