روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نوشت: لیگ برای ما تمام شد، اما تلاش و مبارزه برای افتخار آفرینی استقلال همیشه قهرمان، ادامه دارد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم گفت: تمام تمرکزمان بر روی جام حذفی است.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید اعضای تیمش انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دارند.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، می‌گوید شکست مقابل استقلال را پشت سر گذاشته‌اند و به بازی‌های آینده فکر می‌کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
باشگاه استقلال که این فصل عنوان گرانترین تیم فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، تمام مبلغی که از فروش سهامش در بورس را کسب کرده بود، برای این فصل هزینه کرده است.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
هفته دهم لیگ برتر هم مثل تمام هفته‌های گذشته با اعتراض شدید به داوران به پایان رسید.
مصاف تیم‌های استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با تساوی بدون گل تمام شد و شاگردان ساپینتو در کورس صدرنشینی از پرسپولیس جا ماندند.
سرمربی سابق استقلال برای تقویت خط دفاعش در لیگ امارات دست به کار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ