کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین خواص زیره سبز طبع گرم و خشک آن است، گفت: این گیاه سرشار از آهن، کلیسیم، منیزیم، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین A بوده و با برطرف کردن رطوبت معده باعث کاهش حجم پهلو و شکم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار مدیر ورزشی شاغل در تیم‌های فوتبال آلمان خواستار کاهش حجم نقل و انتقالات بازیکنان جوان در این کشور شده‌اند.
تهران- مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران از کاهش ۵۰ میلیون مترمکعبی حجم مخازن آبی این استان خبر داد و از مردم خواست، با صرفه جویی ۱۰درصدی در مصرف آب به پایداری شبکه کمک کنند.
وزارت امور خارجه چین ضمن ابراز امیدواری برای اقدام آمریکا به منظور کاهش حجم زرادخانه هسته ای این کشور، اعلام کرد که پکن هرگز آغازگر استفاده از تسلیحات هسته ای نخواهد بود.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با وجود رشد هشت درصدی تجارت ایران و قاره و آفریقا در ۱۱ ماهه امسال، صادرات ایران به کشورهای غرب آفریقا کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بوده است.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
شرکت تویوتا موتور ژاپن افزایش شگفت‌انگیز ۲۲ درصدی در سود عملیاتی سه‌ماهه سوم را ثبت کرد زیرا ضعیف‌ترشدن ین و حجم فروش بالاتر به این خودروساز برتر جهان کمک کرد تا بر شوک ناشی از افزایش هزینه‌های مواد خام غلبه کند.
ارسطویی گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تامین‌کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون مترمکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون مترمکعب بوده است و حاکی از افت ۲۵ درصدی است.
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
تهرانی‌ها در روز ۳ میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند که با این حساب، حجم آب سد لتیان بدون درنظر گرفتن آب سد‌های دیگر‏، تنها برای پنج روز مصرف تهرانی‌ها کافی است.
به گفته مدیر بهره برداری از تاسیسات آب آبفای تهران، حجم ذخیره آب در پشت سدهای تهران به میزان ۸۳ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
فتوکیان گفت: هم اکنون حجم مخازن سدهای تامین کننده آب تهران ۳۲۹ میلیون متر مکعب است. این رقم در سال گذشته ۴۱۰ میلیون متر مکعب بوده که کاهش ۸۱ میلیون متر مکعب شاهد هستیم.
به گفته رئیس اداره بهره برداری و نگهداری سد نمرود، مجموع حجم آب ذخایر سدهای پنجگانه تهران اکنون ۳۳۳ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با حجم ۴۱۲ میلیون متر مکعبی پارسال، با کاهش مواجه شده است
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب سدهای پنج گانه تهران در روزهای اخیر خبرداد.
با سپری شدن ۳۷ روز از سال آبی جدید میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۷.۹۵ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به قطع آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
با سپری شدن ۳۰ روز از سال آبی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) میزان حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۸.۱۲ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۴ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه شرکت آبفای تهران گفت: نمودارهای مرکز کنترل و پایش نشان می‌دهد حجم ذخایر آب تهران با شیب زیادی در حال کاهش و البته میزان مصرف در حال افزایش است.
وزیر راه و شهرسازی گفت:در ایام اربعین با وجود جابجایی و حجم بسیار زیاد زائران تصادفات جاده ای کاهش چشم گیرداشته است.
سخنگوی صنعت آب گفت: در دو سال آبی شرایط کم آبی را دنبال کردیم؛ رودخانه‌ها کاهش قابل توجهی حجم اب را داشتند و کم آبترین سال‌های آبی را داشتیم.
یک مقام مسئول از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی این صنعت خبر داد و افزود: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است.
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تنها ۲۴ درصد از مخازن سدهای استان پر آب است که نسبت به سال آبی گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ