رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی نسبت به مصوبه اخیر پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان، واکنش نشان داد.
همتی بار دیگر به اظهارات رئیسی واکنش نشان داد.
دمشق سفر غیرقانونی رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا به شمال شرق سوریه را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نقض آشکار حاکمیت و یکپارچکی این کشور است.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست
رئیس فدراسیون فوتبال به کار غیر عرفی رئیس فیفا واکنش نشان داد.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ممنوعیت ورود خودرو‌های اینترنتی به داخل فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این خودرو‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز نسبت به سفر خارج از شهر اقدام کنند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: افراد متضرر باید هر چه زودتر به حقوق خود دست پیدا کنند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در واکنش به تجمع طرفداران جریان صدر در مقابل شورای عالی قضایی عراق گفت که این اقدام را محکوم می کنیم.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ