برنده شش گرنداسلم و نفر نخست پیشین جهان تحت‌تأثیر اشک‌های همسر رافائل نادال پس از حذف در تنیس آزاد استرالیا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوریس بکر، مربی سابق نواک جوکوویچ به تمجید از این بازیکن پرداخت.
بوریس بکر معتقد است وضعیت تنیس در آلمان نگران کننده است.
بوریس بکر اعتراف کرد که از بازگشت تنیسورهای روسی به گرنداسلم ویمبلدون خوشحال است.
بوریس پیستوریس، وزیر دفاع آلمان که برای دیدار با همتایان خود در ناتو به بروکسل رفته، پیش از این دیدار گفت: آلمان ۶۴ موشک مضاعف پاتریوت را به اوکراین می‌فرستد.
دراگان اسکوچیچ و بوریس پوچیچ با گذراندن یک دوره تخصصی در آموزش مربیگری در دانشکده حرکت‌شناسی زاگرب، مدرک استادی مربیگری فوتبال را کسب کردند.
ماموران پلیس هلند فردی با نام جعلی «بوریس جانسون» را حین رانندگی در این کشور متوقف و بازداشت کردند.
بوریس بکر به قهرمانی آندری روبلف روسی در مسترز خاکی مونته‌کارلو 2023 واکنش نشان داد.
«بوریس کولایف» یکی از حریفان نامدار تختی بود که در فاصله کمتر از یک سال ۲ بار مغلوب جهان پهلوان ایرانی شد.
بوریس بکر آلمانی برنده احتمالی گرنداسلم فرانسه 2023 را معرفی کرد.
بوریس جانسون خود را کاندیدای دبیرکلی ناتو می‌داند، اگرچه عنوان کرده که می داند در حال حاضر دستیابی به چنین موقعیتی برایش امکان پذیرش نیست.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
پس از استعفای وزیر دفاع آلمان، صدراعظم این کشور وزیر دفاع جدید را معرفی کرد.
بوریس بکر، اسطوره تنیس آلمان، که به تازگی از حبس آزاد شده در اولین مصاحبه‌اش ادعاهایی جنجالی مطرح کرد و گفت در زندان به دنبال کشتنش بوده‌اند.
بوریس بکر، تنیسور سرشناس، به دلیل فرار مالیاتی به زندان محکوم شده اما در دوران مرخص درآمد قابل توجهی کسب کرد.
بوریس جانسون اعلام کرد که از رقابت برای رهبری حزب محافظه کار و تصدی پست نخست وزیری انگلیس انصراف داد.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس به همراه همسرش، کری جانسون، ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ، محل کار و سکونت نخست‌وزیری هستند. بوریس جانسون بعد از انجام واپسین سخنرانی خود، برای ارائه استعفانامه‌اش به ملکه الیزابت دوم به سوی قلعه بالمورال، اقامتگاه ملکه در اسکاتلند، پرواز کرد. حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لیز تراس، رهبر این حزب، نخست‌وزیر بعدی انگلیس خواهد بود. خانم تراس سومین نخست‌وزیر زن تاریخ انگلیس خواهد بود.
با انتخاب رهبر جدید حزب محافظه‌کار انگلیس، نخست‌وزیر این کشور با حضور در کاخ سلطنتی استعفای خود را اعلام کرد.
نخست وزیر مستعفی انگلیس گفت:چند ماه آینده بسیار سخت خواهد بود و قبض هاب برق می تواند عقل از سر انگلیسی ها بپراند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ