سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است بازی بسیار دشواری با مس رفسنجان دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
اهالی می‌گویند که نیمی از زمین‌های قلعه به نام فردی به نام «عزت‌الله خان» است و نیمی از زمین‌ها هم به اداره اوقاف تعلق دارد. به همین دلیل اجازه ساخت‌وساز در این محدوده وجود ندارد و این موضوع، کار را برای اهالی سخت‌تر کرده است. امروزه توسعه بی‌رویه محله بدون توجه به نیاز‌ها و سرانه‌های شهری به یکی از دغدغه‌های اهالی قلعه دولت‌آباد تبدیل شده است. اهالی براین باورند که در توسعه محله‌شان به سرانه‌های آموزشی و تفریحی توجه نمی‌شود.
شورای رقابت فردا ۲۷ تیر ماه جلسه دارد که یکی از دستورجلسات بررسی نظر رئیس جمهوری در مورد چرایی افزایش قیمت خودروهای مونتاژی است.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
مهدی تاج می‌گوید امیدوار است فردا سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کند.
سرمربی ذوب آهن گفت که برخی از به ظاهر هواداران، تمرکز تیم، بازیکنان و کادرفنی را به هم می ریزند.
مربی مس رفسنجان در ادعایی جالب تیمش را یکی از فنی‌ترینها در ایران ارزیابی می‌کند.
پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های خود فردا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.
طرد شدن از طرف خانواده ممکن است یکی از سخت‌ترین چیز‌هایی باشد که یک فرد می‌تواند با آن روبرو شود.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
بورس تهران در یکی از روز‌های بی سابقه خود با افت بیش از ۵۷ هزار واحدی کار را تمام کرد. سقوطی که با خروج پول حقیقی‌ها برای هفتمین روز پیاپی آن هم با ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومانی همراه شد. فردا ۱۰ بهمن هم شاهد ریزش سنگین بورس خواهیم بود؟
علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.
بنا بر نقشه جدید که از فردا اعمال خواهد شد، یکی از شمار شهر‌های نارنجی کاسته شده و بر شمار شهر‌های زرد افزوده شده است. تغییری که موجب شده شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») در همان تعداد هفته قبل ثابت بماند. اتفاقی جالب توجه که برای نخستین بار است در ایام کرونا رخ می‌دهد؛ تقریبا ثابت ماندن وضعیت کلی نقشه رنگ بندی کرونایی در دو هفته.
پائولو بنتو، مربی کره جنوبی، در نشست خبری بازی با پرتغال گفت که عاشق کشورش است ولی فردا خواهان پیروزی کره است.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
در جلسه فردای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از موضوعات جلسه تصمیم‌گیری درباره تیم‌های پایه، بخصوص تیم امید است.
مس کرمان و صنعت نفت آبادان فردا یکی دیدار حساس را در هفته دهم برگزار خواهند کرد.
لایحه بودجه ای که دولت دوازدهم تقدیم مجلس کرد، بهانه دیگری شد تا برای هزارمین مرتبه در ۱۸ ماه گذشته زیر پای سهامداران بورسی خالی و سقوط آزاد بورس از سر گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ