«چین در عمل هیچ کشوری را به عنوان دشمن خود معرفی نکرده است. راهبرد توسعه مسالمت آمیز چین از دهه شصت میلادی به این سو راهبرد هسته‌ای این کشور شد. این کشور برای خود در عرصه‌ی بین المللی رقیب تعریف کرد، اما دشمن نه»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
برخی از یال‌ها ممکن است چشمگیرتر از بقیه باشند. مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۲ که بر روی انتخاب جنسی، دما و یال‌های شیر مختلف انجام شد، نشان داد که مو‌های تیره‌تر برای شیر‌های ماده جذاب‌تر است و همچنین با تغذیه بهتر و سطح تستوسترون بالاتر ارتباط دارد. به‌علاوه، محققان خاطرنشان کردند که شیر‌های نر با یال‌های بلندتر برای سایر نر‌ها ترسناک‌تر هستند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید پس از قهرمان نشدن تیمش در رقابت‌های فصل گذشته به جدایی فکر کرده است.
بنابراین نباید سکوت احمدی‌نژادی‌ها را ساده تعبیر کرد. برخی هدف او را فضاسازی برای راه یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.
یک خورش سبز با گوشت و پیاز و لوبیا مگر چه باید داشته باشد که برای بعضی‌ها وارفته و آب و دان سوا می‌شود و برای بعضی‌ها انگار دارد با تو حرف می‌زند؟!
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
بازیکن جوان تیم ملی فوتسال امیدوار است بتوانند در جام جهانی روی سکو قرار بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ