تمرین تیم فوتبال منتخب تیم‌های الهلال و النصر برای تقابل با پاری‌سن‌ژرمن با حضور کریستیانو رونالدو برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
هزینه‌های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی مطابق سنوات گذشته و مقارن با هفته بانکداری اسلامی در تاریخ ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
مهدی طارمی با دبل در نیمه اول بازی قرقیزستان سی و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
استقلال می توانست به گل نخست دربی دست یابد ولی درخشش بیرانوند روی شوت مطهری، مانع از این امر شد.
صندوق نوآوری و شکوفایی سی‌وهفتمین رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع غذایی را روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.
پیام نیازمند یک بار دیگر به خوبی موفق به نجات دروازه سپاهان در یک بازی مهم شد.
روزبه چشمی با حضوری به موقع مقابل دروازه خودی، مانع از باز شدن دروازه حسینی شد.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
حبیب فرعباسی در اوایل بازی یک موقعیت بسیار خوب را مهار کرد.
پیام نیازمند در نیمه اول بازی با گل گهر دروازه تیمش را نجات داد.
مراسم افتتاح سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
مراسم آیین بزرگداشت سی و هشتمین سال تاسیس انجمن کلیوی زنجان با حضور مدیران استانی بانک ایران زمین، چهره های ماندگار، مقامات دولتی، اساتید دانشگاهی، پزشکان و خیرین استان برگزار شد.
سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خطاب به دولت های خارجی گفت: اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید سی و چند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.
چین سی و هشتمین ماموریت مداری خود در ۲۰۲۲ میلادی را انجام داد و ماهواره ZhongXing-1E را همراه یک موشک لانگ مارچ 7A به فضا پرتاب کرد.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یکصد و سی و هشتمین مرحله از یارانه نقدی (۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان)، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ