این روزها اصلی ترین دغدغه مردم خرید خانه است چرا که خرید مسکن نیازمند سرمایه مالی کلان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن جدید است.
بازیکن اسبق استقلال تهران با نظر سرمربی تیم قرداد خود را تمدید کرد.
در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت، فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.
با جدیدترین تحولات پنجره تابستانی، لیست خرید پرسپولیس هم دچار تغییر شده است.
باشگاه تراکتور در تدارک رونمایی از سه خرید بزرگ تا ساعات آینده است.
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.
سه پرسپولیسی در لیست خرید استقلال
رئال مادرید برای تابستان بعد کار انتقال سه بازیکن را تقریبا قطعی کرده و سه خرید دیگر نیز خواهد داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: در لایحه‌ بودجه سال 1402 مبلغ خرید اتوبوس سه کابین رقم صفر به هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۶۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
تراکتور با توجه به خارجی‌های فعلی که عملکرد خوبی داشتند، توان جذب بیش از یک بازیکن غیر ایرانی را ندارد. سهمیه آسیایی تراکتور هم با هافبک عراقی پر شده است.
در شرایطی که نرخ ارز در روز‌های اخیر بنا به دلایلی افزایش داشته و در بازار غیررسمی به کانال ۳۶ هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
حذف زلاتان و سه خرید جدید از لیست اروپایی آث میلان
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد بعد از جذب کاسمیرو به دنبال خرید سه ستاره بزرگ دیگر است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد بعد از جذب کاسمیرو به دنبال خرید سه ستاره بزرگ دیگر است.
امیرعبداللهیان گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم تجربه جمهوری اسلامی در منطقه اثبات کرده که در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان مقاومت پاسخگو نیست. با این حال جمهوری اسلامی راهکاری دیپلماتیک با محوریت رفراندوم در بین ساکنین اصیل فلسطینی را ارائه می‌دهد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود بازار وضعیت مطلوبی را برای سهامداران رقم بزند. اما آیا مذاکرات نهایتا به نتیجه خواهد رسید؟
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.
سخنگوی دولت گفت: مردمی‌سازی یارانه‌ها قدرت خرید همه دهک‌ها را افزایش داد؛ دهک اول با ۹۲۳ هزار تومان افزایش، صدرنشین بازتوزیع عادلانه یارانه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ