مربی تیم تراکتور می‌گوید این تیم با هدایت پاکو خمس مدعی لیگ برتر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده حسرت غیبت در مسابقه ای را خورد که هم تیمی هایش موقعیت های زیادی را از دست دادند.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
فرشاد پیوس گلهای زیادی زده است ، ولی شاید دوست داشت یکی از ضرباتش تبدیل به گل می شد که نشد.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
استان کرابی یکی از استان‌های تایلند است و مساحتی معادل ۴۷۰۹ کیلومترمربع دارد. این استان از نظر تقسیمات کشوری بخشی از ناحیه جنوب تایلند محسوب می‌شود و مرکز آن شهر کرابی است. کرابی به دلیل قرار گرفتن در قسمت جنوبی تایلند و خط ساحلی مالاکا، زیبایی‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است. زیبایی‌های طبیعی از قبیل؛ جزایر حیرت انگیز، کوهستان‌های دلربا و سواحل آرامش بخش، فقط بخشی از زیبایی‌های کرابی را تشکیل می‌دهند.
هافبک گل‌گهر سیرجان در جریان بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا طلسم عدم پیروزی این تیم در آزادی را بشکند که در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
امباپه بعد از شکست در فینال جام جهانی حسرت زیادی را متحمل شد.
کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان گفت: پتانسیل بالایی برای رسیدن به اهداف خود داریم و اگر حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داریم.
سامان قدوس قطعا بابت گل نشدن آن شوت زیبایش مقابل آمریکا حسرت زیادی خواهد خورد.
خط خوردن نام متس هوملس، ستاره 33ساله آلمانی، از تیم ملی آلمان در این کشور واکنش‌‌های زیادی به دنبال داشت.
در حالی که مس رفسنجان کنترل بازی را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد، نفت مسجدسلیمان موفق یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست بیاورد.
معاون استاندار قم گفت: فضای مجازی تاثیر بسیار زیادی در اغتشاشات اخیر داشته است.
پرونده رقابتهای جهانی درحالی برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بسته شد که بسیاری از اهالی این رشته شانس قهرمانی ملی‌پوشان را زیاد می‌دانستند اما کسی تصور نمی‌کرد این تیم حتی روی سکو هم نرود.
حسین شنانی می‌گوید نفت مسجدسلیمان موقعیت های زیادی برابر استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن دو لیبروی والیبال ایران انگیزه های زیادی برای موفقیت در قهرمانی جهان دارند.
سفیر روسیه در صربستان امروز اعلام کرد: بلگراد در برابر تحریکات کوزوو، اجازه بازگشت سال ۲۰۰۴ را نمی‌دهد و در صورت بروز خونریزی، پاسخ مناسبی داده و از خود دفاع می کند.
تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن اسیر درخشش بازیکن آمریکایی حریف عرب خود شد و در کمال حیرت، باخت و به نیمه نهایی کاپ آسیا نرسید. فراز و نشیب زیاد تیم ارمغانی و بالانس نبودن تیم باعث تجربه باخت‌های ناباورانه اخیر شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ