«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.
مهاجم سرشناس آلومینیوم با وجود دو شوت به سمت دروازه پرسپولیس در گلزنی بدشانس بود.
مهاجم ایرانی روستوف در زدن نخستین گل فصل خود در لیگ برتر روسیه ناکام ماند.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
حذف ایتالیا از رقابت های قهرمانی جوانان اروپا به دوری مجدد این تیم از المپیک منجر شد.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
هافبک نساجی مثل سال گذشته تجربه حضور در فینال جام حذفی را به دست نیاورد.
مهدی مهدی‌پور که دیدار فینال جام حذفی را از دست داد، پس از تعویض با چهره‌ای در هم روی نیمکت تیم نشست.
هافبک دفاعی پرسپولیس در بازگشت به ترکیب یک موقعیت طلایی را با بدشانسی از دست داد.
پاتریک شیک، مهاجم اول لورکوزن، امشب به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تیم سابقش رم به میدان برود.
هافبک گل‌گهر سیرجان در جریان بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا طلسم عدم پیروزی این تیم در آزادی را بشکند که در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد.
هافبک استقلال نزدیک بود گل صعود این تیم مقابل پارس جنوبی را به نام خود ثبت کند.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
ستاره نیجریه‌ای مس رفسنجان با از دست دادن یک موقعیت طلایی در بازی دیشب مانع از بازگشت سفیدپوشان شد.
مهدی عبدی با بدشانسی آخرین ثانیه حضورش در جدال با ملوان را به پایان رساند.
مراسم بزرگداشت ۱۹ بهمن روز و بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ با حضور معاون اجرایی نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو، در مدرسه علوی برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
سعید احمدعباسی زمانی که پای به فرودگاه امام خمینی گذاشت، با چهره ای مغموم، بیشتر از بقیه به چشم می آمد.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
سردار کوثری، فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند: حاج احمد متوسلیان، بقدری مورد توجه و عنایت و علاقه آقا محسن بود که آقا محسن شخصاً با شهید بروجردی صحبت کرد و او را قانع کرد که متوسلیان را از غرب آزاد کند تا برادر محسن بتواند حاج احمد را به فرماندهی تیپ حضرت رسول (ص) منصوب نماید و من شاهد بودم که این روابط برادرانه و صمیمانه، تا آخرین روزها و تا زمان اسارت حاج احمد، ادامه داشت.
دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش، حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، به اطلاع می‌رساند زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معظم له، متعاقباً اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ