کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، توافقنامه‌ای محرمانه برای دریافت دستمزد با یوونتوس امضا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم‌های هوشمندی که روزانه به امکانات خودروهای مختلف اضافه می‌شوند کمک زیادی به بالا رفتن کیفیت در رانندگی می‌کنند. در فیلم زیر سیستم کمکی پارک در خودروی سورنتو را مشاهده می‌کنید.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی گفت: هدف سامانه مدیریت زمین انجام امور به شکل هوشمند بدون دخالت فرد است تا امضاهای طلایی و رانت های موجود در حوزه زمین خواری حذف شود.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
میلاد کامکار محقق ایرانی با کمک همتایان خود نخستین پارچه هوشمند با قابلیت تغییر شکل و رنگ را در واکنش به دو محرک گرما و برق ابداع کرد.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک کالسکه برقی کودکان رونمایی شد که دارای ویژگی های هوشمند متعدد و موتورهای برقی است.
Kohler Numi ۲.۰ نام توالت هوشمندی است که از دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، چراغ‌های LED و اسپیکر بهره می‌برد. این توالت که پیش‌تر طی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رسماً معرفی شده بود، ۱۱،۵۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ کنونی دلار در ایران، قیمت این توالت به ۴۶۰ میلیون تومان می‌رسد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از دو مسافر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
تحلیلگر مسائل غرب آسیا گفت: انسجام منطقه‌ای و جلوگیری از تجزیه کشورهای غرب آسیا نتیجه هوشمندی حاج قاسم است
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحرکات و شیطنت دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را با هوشمندی رصد کرده و زیر نظر دارند.
محققان قرص هوشمندی مجهز به حسگرهای مختلف ابداع کرده اند که میزان گلوگز در روده را می سنجد و با استفاده از یک روش کم مصرف داده ها را به خارج بدن منتقل می کند.
پیرز مورگان با هوشمندی هرچه تمام‌تر کل‌کل وحشیانه‌ای بین طرفداران رونالدو و مسی به راه انداخت.
رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.
محققان دانشگاه تگزاس در آستین نوعی پلاستیک ابداع کرده اند که اشکال مختلفی به خود می گیرد و در برخی اماکن نرم و انعطاف پذیر و در برخی دیگر سخت است.
کره شمالی با هوشمندی ایالات متحده و متحدان اش را در شمال غرب آسیا نگهداشته است. کره شمالی در این زمینه دستورات چین را اجرا می‌کند. تا زمانی که کره شمالی شمشیر بازی می‌کند ایالات متحده نمی‌تواند تمام توجه و منابع خود را صرف حفاظت از تایوان کند.
استارت آپی در میلان کفش های با سیستم بادی، حسگرهای مختلف و اپلیکیشن همراه ابداع کرده که می توان اندازه ضربه گیرهای کفی آن را متناسب با فعالیت مورد نظر کاربر تنظیم کرد.
ترازوی هوشمند جدید Body Comp سلامت اعصاب و عروق انسان را کنترل می‌کند و قادر است چربی احشایی و سن عروقی کاربران را تشخیص دهد.
محققان موفق شدند سیستم مدیریت روسازی تمام مکانیزه و هوشمندی را برای متولیان مدیریت راه‏ها طراحی کنند.
دانش‌آموزان مدرسه «Marrickville» و گروه تحقیقاتی دکتر «لری مارشال» به تازگی نمونه اولیه یک سطل زباله هوشمند را طراحی کرده اند که قادر است موادی مانند شیشه و پلاستیک را بازیافت کند.
فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه گران نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.
فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه گران نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ