ترکی آل شیخ، وزیر ورزش عربستان، کاپیتان منتخب النصر و الهلال در تقابل با پاری‌سن ژرمن را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در بامداد امروز در بازی اینتر میامی و فیلادلفیا یونیون تصمیم گرفت که حمایت جانانه‌ای از هم تیمی ۱۹ ساله خود یعنی نوآه آلن داشته باشد.
حرکت دیدنی یک فرد ناشناس در تهران از چشم کاربران شبکه‌های مجازی دور نماند. در این تصویر می‌بینید که یک شهروند تهرانی برای حفظ محیط زیست و البته دور نگه داشتن یک باغچه از فیلتر‌های سیگار، دست به ابتکاری جالب زده است.
کارلوس آلکاراس ، ستاره جدید تنیس جهان، در مصاحبه زنده تلویزیونی حرکتی انجام داد که خیلی‌ها را به یاد سرخیو راموس انداخت.
باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی برای محمد محبی دیگر حاضر به مذاکره با استقلال نیست.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
سیدمهدی رحمتی که هدایت نساجی را برعهده گرفته، دست به حرکت جالب و قابل تقدیری زد.
بر اساس علم فیزیک، صدا‌هایی که می‌شنویم، ارتعاشات شنیداری هستند که برای حرکت به یک واسطه یا ماده نیاز دارند. در لوله روبنس، امواج صوتی که به عنوان نمونه از موسیقی می‌شنویم، از طریق گاز قابل اشتعال درون لوله حرکت می‌کنند.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در آخرین روزهای حضورش در این تیم حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
حرکت یک نوجوان پرسپولیسی در دیدار با گل‌گهر این روزها به سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است.
آدریانا پارخو، هوادار سویا، در جریان بازی رفت یونایتد-سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بدون دلیل موجه، از ورزشگاه اولدترافورد اخراج شده بود. باشگاه انگلیسی هم در حرکتی جالب از او عذرخواهی کرد.
باشگاه الهلال به حرکت عجیب رونالدو کنایه زد.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
کریستیانو رونالدو این هفته حرکت جالبی در لیگ عربستان انجام داد.
در جریان یکی از گل های لیدز مقابل آکرینگتون شادی جالبی از سوی یک هوادار شاهد بودیم.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای مهار هم‌تیمی خود حرکت جالبی انجام داد.
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود دست به یک حرکت جالب زد.
مهدی مهدوی‌کیا سرمربی سابق تیم ملی امید به حرکت جالب سرمربی ژاپن واکنش نشان داد.
وستون مک‌کنی روی پرتاب اوت با حرکتی جالب نگاه‌ها را به خود جلب کرد.
حرکت کریستیانو رونالدو این روز‌ها توجهات را به خود جلب کرده است.
قبل از شروع مسابقه استقلال و گل‌گهر در سیرجان و هنگامی که بازیکنان دوتیم مشغول گرم کردن بودند، محمد حسین مرادمند نیز در کنار زمین حضور یافته بود. او در آنجا با یکی از هواداران کم‌توان استقلال مواجه شد که روی ویلچر نشسته بود...
سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن‌مونیخ که این فصل از لیورپول در جمع باواریایی‌ها حاضر شده، در مراسم سالیانه «اکتبرفست» باواریایی‌ها طبق اعتقادش از در دست گرفتن آبجو خودداری کرد.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ