بر اساس علم فیزیک، صدا‌هایی که می‌شنویم، ارتعاشات شنیداری هستند که برای حرکت به یک واسطه یا ماده نیاز دارند. در لوله روبنس، امواج صوتی که به عنوان نمونه از موسیقی می‌شنویم، از طریق گاز قابل اشتعال درون لوله حرکت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
مهدی عبدی با عقد قراردادی به تراکتور پیوست تا در نهایت پس از کش و قوی های فراوان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود
نوع تازه‌ای از ماهیان موسوم به موئنخواسیا اخیر در بخشی از رودخانۀ آمازون کشف شده است؛ این ماهی به ویژه به خاطر رنگ زرد و درخشانش بسیار منحصر به فرد است.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
تصویری از لاله و لادن بیژنی دوقلو‌های بهم‌چسبیده ایرانی در کودکی به آلمان در سال ۱۳۵۵ سفر کردند. لاله و لادن در سال ۱۳۸۲ زیر جراحی ناموفق جداسازی جان باختند.
«شبح مار» یا ماداگاسکاروفیس لولو گونه‌ای تازه کشف شده از مار‌ها است که در سال ۲۰۱۶ در منطقه حفاظت شده آنکارانا در ماداگاسکار پیدا شد.
اهمیت خیابان لاله‌زار از جنبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی همچنان بالاست و به عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران و ایران شناخته می‌شود.
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
خبر روزنامه اطلاعات از حضور معلولان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها با عکس لاله و لادن، دوقلو‌های بهم چسبیده، ۴ اردیبهشت ۱۳۷۲ را ببینید.
در فینال جام رمضان فوتسال لاله آباد بابل از سهراب انتظاری بازیکن اسبق فوتبال این شهر و تیم پرسپولیس تجلیل شد.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
به تازگی ماموریت استقامت ناسا اولین لوله ذخیره، حاوی نمونه‌های سنگ‌های گرانبهای خود را روی شن‌های مریخ رها کرد و رکوردی از موادی را که در یک مأموریت آینده می‌توان به زمین بازگرداند، به جای گذاشت. مقامات ناسا در بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اعلام کردند که این یک لحظه کلیدی در جستجوی حیات در مریخ است.
در جریان دیدار دو تیم پروجا و لوبه یک اتفاق وحشتناک برای فپق ستاره لهستانی رخ داد.
حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین گفت: حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خورد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ