رئیس سازمان چای از پرداخت حدود ۹۸ درصد از مطالبات چایکاران کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۸۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود ۲۳۸ هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مرداد ماه به ۵۸۰ هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ ۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرعامل آتیه سازان حافظ گفت: هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج به صورت روزانه پرداخت می شود.
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش ۲ ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
پرداخت عوارض آزادراهی برای زائران اربعین رایگان شد!
تبریز- مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی از پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای زوجین در کلانشهر تبریز خبر داد.
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قیمت گوشت قرمز دارای نوسان بسیاری بوده و پرداخت نرخ تورمی مابه‌التفاوت با قیمت پایه، شامل این یک قلم نمی‌شود.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از ۳۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از 32 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از ۳۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
سازمان برنامه اعلام کرد: کل رقم انتشار اوراق از ابتدای دولت سیزدهم تا ابتدای مرداد امسال ۳۰۶ همت بوده که بالغ بر ۳۰۰ همت از این اوراق (معادل ۹۸ درصد) برای تسویه و پرداخت اوراق منتشر شده است.
نخست وزیر عراق از پرداخت یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون یورو از بدهی‌های گازی کشورش به ایران خبر داد.
موضوع پرداخت وام در شبکه بانکی از مواردی است که در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد مردم بوده است؛ چراکه معتقدند بانک‌ها حاضر به پرداخت وام به مردم نیستند و در عوض، شرایط برای پرداخت وام به اشخاص مرتبط تسهیل می‌شود.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ