وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت ۲ شهر استان مازندران به عنوان شهرهای ملی و یک روستای این استان به عنوان روستای ملی صنایع‌دستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا، شنبه ۲۷ خردادماه خبر داد.
سازمان فاوا شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت منزلت و اقشار خاص از ۲۴ خرداد، در دفاترخدمات الکترونیک شهر تهران آغاز می‌شود.
ثبت نام طرح دستیار فناوری در دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ آغاز شد.
هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته‌ بود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آغاز ثبت نام کتب درسی از نهم اردیبهشت خبر داد.
پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.
برای گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنج تیر تا ۱۰ شهریور ماه انجام می‌شود.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، ثبت نام رقابت ملی پهپادها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آغاز شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد.
سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش خودروهای داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.
سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان حج و زیرات از متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ خواسته است تا از فردا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.
ثبت نام برای اختصاص هدیه اینترنت رایگان به پدرانی که در روز پدر صاحب فرزند شده اند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد، فرآیند ثبت نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، ویژه شرکت‌کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز می شود.
تیم ملی فوتبال آلمان در دقیقه 33 موفق شد روی یک کار تیمی خوب که منجر به پنالتی شد به گل اول خود در جام جهانی دست پیدا کند.
در نخستین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۲ نفر نام‌نویسی کردند.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
تیم ملی کشتی آزاد با امید کسب عنوان قهرمانی در جهان و ثبت نتیجه ای بهتر از سال گذشته از فردا کار خود را در بلگراد آغاز می کند.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ