مدافع تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 به باشگاه آ.ا.ک آتن پیوست تا با احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی هم‌تیمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ابتدای تابستان تصور می‌شد وحدت حنانوف یکی از گزینه‌هایی باشد که برای خالی شدن لیست می‌تواند کنار گذاشته بشود.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
شایان مصلح این بار با پیراهن ذوب آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان خواهد رفت.
آیمریک لاپورت، پس از قبول شدن پیشنهاد النصر توسط منچستر سیتی، به درهای خروج ورزشگاه اتحاد نزدیک شده است.
برخلاف شایعه ای که منتشر شده، ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.
چلسی پیش از پایان نیمه اول برابر لیورپول توسط اکسل دیساسی به گل تساوی رسید.
شهداب یزد به دنبال سومین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال خواهد بود.
دفاع چپ استقلال ستاره تیمش در دیدار با صنعت نفت آبادان بود.
وحید حیدریه به دلیل مصدومیت نخستین بازی تیمش در لیگ برتر را از دست داد.
تیم فوتبال تراکتور بعد از گرد و خاک ابتدایی که در بازار نقل و انتقالات به پا کرد حالا قصد دارد به چهار بازیکن سرشناس دیگر قرارداد امضا کند.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
تلاش لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی‌اس‌جی و مدیر ورزشی سلتاویگو، برای انتقال یک بازیکن از سلتا به پی‌اس‌جی خبرساز شده و او را با اتهام تضاد منافع روبرو کرده است.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مدیر برنامه‌های بنجامین پاوارد در حال حاضر در شهر بارسلون حضور دارد و مشغول مذاکره با مدیران بارسا درباره انتقال این ستاره بایرن مونیخ است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی گفت که فروش سلاح به این کشور در راستای منافع آمریکا و امنیت و ثبات منطقه است.
لوطی در فرهنگ سنتی ایران به کسانی گفته می‌شد که زندگی عادی نداشتند و البته ۲ دسته بودند؛ گروهی که اهل مروت و مدارا و بخشش بودند و مدافع و امین مردم بودند و گروهی دیگر که فقط از لوطی نامش را یدک می‌کشیدند و به انواع و اقسام اوباش‌گری می‌پرداختند و نزد مردم به «الوات» و «جاهلان» مشهور بودند.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با سنگال پیراهن بازیکن مشهور تیم بایرن مونیخ را دریافت کرد.
گئورگی گولسیانی پس از تزریق آمپول شرایط خوبی در تمرین دارد.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ