طبق لایحه بودجه ۱۴۰۲ واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای بیش از ۲۰ میلیارد تومان مشمول مالیات می شوند در حالی که سال گذشته رقم دریافتی مالیات از این خانه ها محقق نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی‌ها کشیده است.
پردراگ میاتوویچ، مهاجم اسبق رئال مادرید، می‌گوید لوکا مودریچ نباید در رئال یک بازیکن نیمکت نشین باشد‌.
به عقیده لوتار ماتیوس بی تفاوتی لوکاس هرناندز به لطف بایرنی‌ها نشان می دهد که او یک آدم بی شخصیت است!
صدور۶۳ هزار برگه مالیاتی برای خانه‌های خالی و ۴۵ هزار برگه برای املاک لوکس،شناسایی ۵۵۰کاربر رسانه‌های اجتماعی بادرآمدهای نجومی و...نشان می‌دهددولت سیزدهم درحرکت به سمت عدالت مالیاتی مصم است.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، برای تبریک تولد هم‌تیمی‌اش تیبو کورتوا تصویری منتشر کرد که او را در کنار یک زرافه نشان می‌دهد. مارکو آسنسیو هم به این شوخی واسکز با کورتوا پیوست.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به خداحافظی سرخیو بوسکتس از بارسلونا و جدایی او از این باشگاه در پایان فصل واکنش نشان داد.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، نسبت به انتخاب دنیله اورساتو به عنوان داور دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با یک میلیارد تومان پول پیش می توان یک خانه لوکس در تهران اجاره کرد.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او بسیار عصبانی شد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
ویدیویی منتشر شده از یک مسافر در دبی که نشان می‌دهد خودرو‌های لوکسی همچون لکسوس در خیابان‌ها مسافرکشی می‌کنند را ببینید.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۹ میلیارد تومان است.
یک بررسی آماری بر روی لوکا مودریچ، ستاره بزرگ فوتبال کرواسی، که فعالیت فوتبالی او بعد از 35 سالگی را شامل می‌شود از درخشش خارق‌العاده او در این سن و سال خبر می‌دهد.
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
لوکاس اوکامپوس، ملی پوش آرژانتینی، که در فهرست نهایی لیونل اسکالونی برای جام جهانی قرار نگرفت، با انتشار پستی در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد.
لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور در حالی با حضور ۱۷ تیم در خانه تکواندو آغاز شد که در میان درخشش تیم های مدعی، تیم تازه وارد پارت نوین با درخشش جوانان با آتیه به جمع مدعیان پیوست.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیش از بازی برابر شاختار دونتسک نشان داد که چرا از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد می‌شود.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.
لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ