یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل سیواس اسپور حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
گلرهای استقلال وضعیت عجیب و غریبی را سپری می کنند؛ در حال حاضر تنها سیدحسین حسینی شرایط ثابتی دارد و چهار دروازه بان دیگر بلاتکلیف هستند!
در ادامه خدمت‌رسانی بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی، امکان خرید ارز اربعین، سامانه رایگان و بدون نیاز به اینترنت اعلام وضعیت اربعین درپیام رسان «بله» برای زائران فراهم شده است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) را تشریح کرد.
سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند. سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند.
اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری مربی خارجی تیم استقلال حکایت از سست شدن پایه‌های صندلی سرمربیگری ساپینتو می‌دهد، اما...
سیدمجتبی حسینی با وجود مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت، از سرمربیگری تیم امید انصراف داد.
وضعیت نهایی سیدحسین حسینی برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان فردا(دوشنبه) مشخص خواهد شد.
کاپیتان پیکان هم به صف طویل مصدومان این تیم پیوست و وضعیت او برای بازی بعد مشخص نیست.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درخصوص آخرین وضعیت سید محمد حسینی صحبت کرد.
کادر پزشکی استقلال در تلاش است تا سیدحسین حسینی را به مسابقه با ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر برساند.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
منصور رشیدی که سابقه دروازه‌بانی و مربیگری در سطح اول فوتبال را در کارنامه دارد، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و نهمین شهرآورد را بررسی کرد.
شماره یک تیم ملی با توجه به مصدومیت سنگینی که داشت در اواسط نیمه اول جای خود را به سیدحسین حسینی داد.
باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت مصدومیت دو بازیکن خود در آستانه سوپرجام منتشر کرد.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
امیر علی حسینی مدیر بین المللی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در بغداد و سرکنسول‌ها در بصره، کربلا و نجف، آخرین وضعیت زوار اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.
سیدمجید حسینی در دیدار شب گذشته (شنبه) کایسری‌اسپور و فنرباغچه، از ناحیه سر آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
(عکس) آخرین وضعیت مصدومیت محدثه حسینی؛ ملی‌پوش جودو به تهران منتقل می‌شود
دکتر اردیبهشت از شکستی ساعد دست چپ ملی پوش جودو در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ