روایت محمدجواد هاشمی نژاد دبیر بنیاد هابیلیان، از جریمه ۵۰ دلار برای حمله به دیپلمات ایرانی در استرالیا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرده است که روسیه در تجارت انرژی به استفاده از ارزهای ملی ادامه خواهد داد.
به نظر می‌رسد اگر دولت و سایر قوا و دستگاه‌های نظام اراده‌ای برای تحقق اهداف نامگذاری دارند، باید تجدیدنظر اساسی در رویکرد‌ها و عملکرد‌های خود داشته باشند و به‌طور خلاصه کار‌هایی که تاکنون انجام می‌دادند را متوقف و کار‌هایی که انجام نمی‌دادند یعنی مجموعه تنش‌زدایی داخلی و خارجی، کاهش هزینه، ثبات در تصمیم‌گیری، حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار بود کم‌کم منویات اقتصادی رهبر انقلاب محقق شود.
چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین، در آینده نزدیک به حدود ۵۰ میلیارد دلار خواهد رسید.
دیدم دلار از سقف ۵۰ هزار تومان گذشته است، می‌گویم هرکس سقف را خراب کرده منطقا خودش باید خسارت را بپردازد. می‌گویم هرکس سقف را خراب کرده منطقا خودش باید خسارت را بپردازد. اما بعد فکر کردم خود ما هم زیر این سقف نشسته‌ایم.
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نظر ذخایر ارزی هیچ محدودیتی نداریم و آنچه بازار را بهم ریخته فقط انتظارات تورمی بوده است.
وزیر صمت گفت: تخلفات خودروسازان در واگذاری خارج از ضابطه خودرو به سازمان ها در دست بررسی است.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
«مطیع الحق خالص» رئیس جمعیت هلال احمر افغانستان، مبلغ ۴.۵ میلیون افغانی (۵۰ هزار دلار) را به مردم ترکیه که در زلزله ویرانگر دوشنبه گذشته آسیب دیده بودند، در سفارت ترکیه در کابل اهدا کرد.
اگرچه تجارت ایران و چین رقم ۵۰ میلیارد دلار را نیز تجربه کرده است اما در سالهای اخیر این رقم به محدوده ۲۰ میلیارد دلار رسیده که نیاز است تدابیری برای دستیابی به ارقامی بالاتر اندیشیده شود.
دولت وحدت ملی لیبی اعلام کرد که ۵۰ میلیون دلار برای بازسازی ویرانی های ناشی از زلزله در جنوب ترکیه به این کشور کمک می کند.
چرخ خیاطی در عربستان هم به خاطر جیوه قرمز ۵۰ هزار دلار شد؛ ماده‌ای اسرارآمیز که داعش به دنبال آن بود.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
وزیر صمت گفت: صادرات سالیانه دارو حدود ۵۰ میلیون دلار است که طبق برآوردهای انجام شده دستیابی به صادرات یک تا ۲ میلیارد دلاری در این صنعت قابل تحقق است.
گمرک ایران اعلام کرد: تجارت خارجی کشور در ۶ماهه سال جاری با ۱۳.۲ درصد افزایش در ارزش به رقم ۵۰ میلیارد و ۲۸۲ میلیون دلار رسید.
کمیسیون حفاظت از اطلاعات خصوصی کره جنوبی جریمه ای ۵۰ میلیون دلاری برای گوگل و ۲۲ میلیون دلاری برای متا پلتفرمز تعیین کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ