اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم گهرزمین سیرجان با محرومیت دو جلسه‌ای دو ستاره خود پیش از آغاز لیگ برتر مواجه شده است.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
لوئیس سوارز برای انتقال از تیم گرمیو به تیم اینتر میامی، مجبور به پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیون دلار است.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
قطع همکاری زودتر از موعد پاری‌سن‌ژرمن با کیلیان امباپه 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.
تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
آیا از یک مدیر برنامه خاص بازیکن می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. این کار تاوان دارد و اشکال ندارد ما تاوانش را می‌دهیم ولی می‌ایستیم و درستش می‌کنیم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
در سال 2022 تحولاتی در منطقه و جهان در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط رخ داد که از آن می توان به عنوان شکست عملی توافقات آبراهام یاد کرد.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به سفر وزیر تجارت انگلیس به تایوان هشدار داد.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعمال تحریم های جدید علیه چین در ارتباط با تایوان است.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: به جرات می توان گفت اگر ما از وارد کننده سیم خاردار به صادر کننده فن آوری رسیده ایم از ارتباط با دانشگاه بوده است .
برنامه های تمرینی گوناگون که ارتش چین به انحای گوناگون و در استان‌های مختلف جمهوری خلق چین انجام می دهد، به نحوی به آمادگی آن برای تسلط بر تایوان ارتباط پیدا می کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، تاکید کرد نیمکت نشینی آنتونی گوردون در دیدار شب گذشته مقابل فلیت‌وود تاون در جام اتحادیه، ارتباطی به ابراز علاقه چلسی نداشته است.
دستگیری زوج دعانویس دارابی
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ