فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان، تاکید کرد: خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
رختکن تراکتور پس از پایان بازی تحت تاثیر ناراحتی و غصه عمیق حسین پورحمیدی بود.
اختلاف میان خلافکاران در داخل رستوران باعث بروز حادثه و وحشت مردم شد.
بار خدایا؛ با رویی سیاه و کوله‌باری از گناه، خطاکار و پشیمان، برای توبه و شروع بندگی تازه و برای بخشایش آمده‌ام. دستانم به سویت دراز است و زبانم با نام تو می چرخد: «الهی و ربی من لی غیرک.»
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: گروه خرابکاران اوکراینی در منطقه «بلگورود» شکست خورد.
با اعلام ورود خرابکاران اوکراینی به «بلگوراد» در روسیه از سوی فرماندار این منطقه، کرملین اعلام کرد: اقدامات لازم برای نابودی این گروه در حال انجام است.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
«در منطقه ای که نرخ های جرم و جنایت در آن بسیار بالاست، شهروندان کشورهای مختلف قاره آمریکا بیش از همه طرفدار این ایده بوده اند که دولت هایشان با مجرمان و خلافکاران بر پایه سیاست "مشت آهنین" رفتار کند».
دقت در جزئیات عفو، بخشودگی و رأفت اسلامی اخیر که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب صورت گرفته از گستردگی دایره مشمولان این عفو حکایت دارد.
گفته می‌شود که ژنرال دیمیتری اولیانوف پس از حمله یک گروه خرابکاران اوکراینی در این هفته جان خود را از دست داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت توهین‌کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم.
سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
پلیس بروکسل تحقیقاتش را درباره ناآرامی‌های این شهر پس از باخت برابر مراکش آغاز کرده است.
سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: خرابکاران اوکراینی پیش از مبادرت به حمله به تأسیسات نظامی در «ورونژ» کشته شدند.
سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: خرابکاران اوکراینی پیش از مبادرت به حمله به تأسیسات نظامی در «ورونژ» کشته شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!
سال‌ها پیش قهوه‌خانه‌ها، محلی برای انتقال میراث ادبی ایرانیان بودند و نمادی از سنت‌های کهن را به نمایش می‌گذاشتند، اما امروز در کمال ناباوری تبدیل به پاتوقی برای تجمع افراد و اقشار مختلف به ویژه خلافکاران و معتادان شده و این شرایط در منطقه ۱۶ و به‌ویژه در خیابان‌های معروف محله‌نازی‌آباد، معتمدان، شورایاران و خانواده‌ها را حسابی نگران کرده است.
دوران برخورد نرم ایران با گروهک‌های تجزیه طلب به پایان رسیده و اقلیم کردستان عراق لازم است به این موضوع توجه کند، کسی که در خانه‌ شیشه‌ای زندگی می‌کند، باید مراقب فرزندان خطاکار خود باشد.
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.
فیلم کامل جزییات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران موساد در ایران را مشاهده می‌کنید.
«امان‌الله قرایی‌مقدم» جامعه‌شناس در بررسی عوامل روی آوردن جوانان به جرایم مختلف می‌گوید: نوع جرایم، خشونت و حتی خودکشی یا ارتکاب به قتل در میان دختران و پسران متفاوت است و به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد، اما دختران و پسران جوانی که مرتکب جرم‌های مختلفی می‌شوند ریشه آن را می‌توان در خانواده‌های‌شان جست‌وجو کرد.
در بیانیه پلیس سوئد درمورد دستگیری عامل این تیراندازی آمده است: به نظر می‌آید این حادثه به فعالیت دسته‌های خلافکاران مرتبط باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ