دروازه‌بان ذخیره پرسپوليس با نظر کادرفنی توانست برای اولین بار در ترکیب این فصل به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
احمد سعادتمند حداقل تا 24 ساعت آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه نمی شود ولی ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.
احمد مساجدی در ژاپن دوباره به دنیای مربیگری بازگشت.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان عملیات بهداشتی درمانی هلال احمر در مکه خبر داد و افزود: ارائه خدمات در مدینه تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه دارد.
محمد مهدی احمدی پس از سپری کردن یک نیم فصل به طور قرضی در نفت مسجد سلیمان دوباره لباس پرسپولیس را به تن کرد.
خود متوسلیان و چند نیروی دیگر در پادگان «الزبدانی» باقی ماندند و چند روز مانده به بازگشتش به تهران، برای جلوگیری از تصرف سفارت ایران در بیروت توسط فالانژ‌ها و ارتش اسراییل، از پادگان «الزبدانی» به سمت بیروت حرکت کرد؛ از محلی که تا بیروت کمتر از دو ساعت رانندگی راه بود، اما این جاده برای متوسلیان و سه همراهش پایان نداشت.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب از رویکرد مثبت این اتحادیه در کاهش اختلافات و بازگشت سوریه به اتحادیه عرب قدردانی کرد.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
کوروش احمدی، دیپلمات سابق نیز در پاسخ به پرسشی درباره احیای برجام گفت: «در حال حاضر تمام فعالیت‌ها در ارتباط با برجام در حال تعلیق است و شرایط برای بازگشت به مذاکرات با هدف احیای برجام فوق العاده سخت شده است.»
کوروش احمدی، دیپلمات سابق نیز در پاسخ به پرسشی درباره احیای برجام گفت: «در حال حاضر تمام فعالیت‌‌‌ها در ارتباط با برجام در حال تعلیق است و شرایط برای بازگشت به مذاکرات با هدف احیای برجام فوق‌‌‌العاده سخت شده است.»
ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی ارزشمندشان مقابل الجزیره داشت.
مدافع سابق تیم ملی و فولاد خوزستان به عنوان دستیار علیرضا منصوریان در این تیم مشغول به کار شد.
شباب الاهلی با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الظفره به برتری رسید.
بازگشت احمد گوهری به ترکیب پرسپولیس با پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان همراه بود تا اکنون کادرفنی برای بازی این هفته مقابل هوادار تهران به دنبال جمع بندی برای انتخاب گلر باشد.
احمد موسوی پس از طی کردن یک جلسه محرومیت خود به ترکیب نساجی برگشت.
احمد عبدالله زاده پس از سه فصل و نیم حضور در فولاد، با عقد قراردادی قرضی به نساجی بازگشت.
رئیس جمعیت هلال احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات از امدادگر حادثه دیده اردبیلی عیادت و تاکید کرد که هرگونه اقدام لازم برای بازگشت سلامت کامل این امدادگر انجام شود.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
احمد نوراللهی پس از گذراندن دوران مصدومیت خود به لیست شباب الاهلی بازگشت.
سیامک نعمتی و احمد گوهری با تست منفی کرونا در دیدار مقابل گل‌گهر حضور پیدا کردند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از از روند خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی امدادونجات مستقر در قرارگاه پشتیبانی-عملیاتی امداد و نجات شهید جهان آرا در شلمچه بازدید کرد.
احمد مسعود تاکید کرد حذف زنان از جامعه افغانستان، محرومیت از تحصیل، منزوی شدن افغانستان، فروپاشی دولت و بقیه فجایعی که اکنون در افغانستان در حال وقوع‌اند، از پیش، قابل پیش‌بینی بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ