اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیستم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۲ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۰ مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۹ مرداد با میانگین ۹۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هفتم مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش میانگین دما در برخی مناطق این استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان‌های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان‌های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی بویژه در کلان‌شهر اصفهان در برخی ساعات بر اثر وزش باد خبرداد.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در برخی شهرهای این استان به بالای ۳۰ درجه سلسیوس رسید.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه (۲۳ اسفند) در استان‌های کرمان، یزد، برخی مناطق اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گرمتر شدن هوای استان و احتمال سقوط بهمن در مناطق برفی به دلیل ذوب برف خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (۲۷ بهمن) در نوار شمالی کشور همچنین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان و یزد بارش رخ می‌دهد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ادامه دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و یکم دی ماه با میانگین ۵۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
طلایی‌پوشان اصفهانی امروز به دلیل هوای برفی اصفهان از تمرین در زمین چمن صرف نظر کردند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌ برف در سراسر استان تا شامگاه امروز و کاهش محسوس دما تا پایان هفته خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی در اصفهان دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ