پنجمین نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۸ و ۹ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ‌های گفت: در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف دلار است.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
رضا کامی، رئیس سابق اتاق ایران و ترکیه در رابطه با دلیل سرمایه‌گذاری ایرانیان در ترکیه گفت: «مزیت اصلی ترکیه برای ایرانیان این است که ارتباطات بین‌المللی را تسهیل می‌کند. زمانی که تاجر می‌خواهد با کشور‌های مختلف رابطه داشته باشد محدودیت‌های ایران اجازه نمی‌دهد. تاجران ایرانی به‌دنبال مزیت ارتباطات بین‌المللی هستند. چیزی که در ایران امکان‌پذیر نیست. برخی هم برای دریافت پاسپورت ترکیه در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.
حکومت طالبان می‌گوید برگزاری هر نشستی درباره افغانستان بدون حضور حکومت فعلی، مسائل را حل نمی‌کند، بلکه پیچیده‌تر می‌کند.
وزیر امور خارجه روسیه در نطقی تند در نشست شورای امنیت ضد سیاست‌های واشنگتن و متحدانش، تنش‌های جاری در منطقه غرب آسیا و جهان را حاصل سیاست‌های سنتی باج‌خواهانه آمریکا و متحدانش دانست.
نشست افتتاحیه جنبش بین‌المللی «دوستان روسیه» امروز سه‌شنبه در مسکو با مشارکت بیش از ۴۰ کشور برگزار شد.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نشست تخصصی همسران روسای جمهور در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری، با هدف جذب سرمایه جهت شتابدهی به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سرمایه پذیران حوزه فناوری منتشر شد.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد که ایران در نشست اخیر خود در وین هیچ چیز جدیدی ارائه نکرده است و قرار است به زودی به ایران سفر کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی گفت که روابط این کشور با ایران مطابق قوانین بین‌المللی است.
بازگشت جودوکاران به میادین بین‌المللی در جلسه‌ای با حضور مسئولان بلندپایه ورزش کشور بررسی خواهد شد تا ملی‌پوشان کشورمان تکلیف خود برای حضور در مبارزات کسب سهمیه را بدانند.
قضات الجزایری نشست سالانه اتحادیه بین‌المللی قضات، که قرار است در تل آویو برگزار شود را تحریم کردند.
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا روز جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد. در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین گفت: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست آژانس هیچ ثمری ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ