محققان بر این باورند که اگر بوریس و اسپارتا، توله شیر‌های یخ زده، فرصت رشد کردن می‌یافتند، احتمالا پوشش بدنشان به رنگ خاکستری در می‌آمد تا بتواند به آن‌ها در استتار در قطب شمال و سرمای سیبری کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: طی این مدت، غواصانی از شهرهای بوکان، تبریز و آتش نشانی سنندج برای پیدا کردن جسد «هیوا محمودی نیا» در دریاچه زریوار غواصی کردند که موفق به یافتن جسد این جوان نشدند.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
پس از پشت سر گذاشتن یک بازی نه چندان دشوار، حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی باید با تیمی روبرو شوند که یکی از حاضران در قطر است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
مدیران یوونتوس پس از پایان فصل جاری شرایط ادامه همکاری با مکس آلگری، سرمربی این تیم، را بررسی خواهند کرد.
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
پزشکان علت اولیه مرگ وی را مسمومیت اعلام کردند و از سوی دیگر مأموران با انجام تحقیقات متوجه شدند که دختر جوان ساعتی قبل از مرگش لایوی از خودش منتشر و در آن عنوان کرده که قصد دارد با سم به زندگی خودش پایان بدهد.
نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
عملکرد سولومون جسی مارچ، ستاره برایتون، تحسین بسیاری را در چند هفته اخیر به همراه داشته است.
پس از گذشت بیش از ۲ ماه، جادی میرمیرانی با قید وثیقه آزاد شد.
پس از این که کریستیانو رونالدو قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرد، شایعه‌های بسیاری پیرامون آینده‌اش شکل گرفت.
پس از مدتی از اسهال شدید و استفراغ، علائم دیگری مانند بی حالی و تشنگی شدید هم در افراد دیده می‌شود، همچنین در ادامه درصورت عدم درمان بیمار، فرد دچار علائم بی قراری شده و ضربان قلب بالا می‌رود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: یاسین یاری، محیطبان جوان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر در پی بروز سانحه سقوط از صخره، حین انجام ماموریت و در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده لشگردر به جرگه شهدای محیطبان پیوست.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.
قلب از اعضای مهم و حیاتی بدن است و درصورتیکه تنها برای چند ثانیه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ممکن است به کما یا حتی مرگ فرد منجر شود.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
سرمربی آلومینیوم اراک بازیکن تیمش را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد.
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
پس از ادعای آمریکا مبنی بر کشتن سرکرده القاعده در شهر کابل افغانستان، طالبان بار دیگر تأکید کرد که هیچ جسدی را در محل ادعایی هدف‌قرارگرفتن سرکرده القاعده پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ