معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۱۴ تبعه بیگانه مشکوک به وبا در جنوب کرمان شامل ۱۰ نفر در رودبار و چهار نفر در کهنوج مورد آزمایش قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: از آنجا که نوزادان مبتلا به فنیل کتونوری، بلافاصله بعد از تولد هیچگونه علامت بالینی نشان نمی‌دهند، اولین گام در درمان بیماری تشخیص به موقع است.
از جمعیت‌های آسیب‌پذیری که در سنوات اخیر به لیست زیرگروه‌های جمعیتی تعریف شده در برنامه کشوری کنترل سل اضافه شده است و نسبت به قبل مورد تاکید واقع شده است، می‌توان به مهاجرین و پناهندگان و همچنین جمعیت‌های آسیب پذیر حاشیه نشین (صرف نظر از ملیت) اشاره کرد.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۱۷۰ بیمار نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۱۰۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۳۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۱۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۹ تن نیز جان خود را از دست دادند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در روز‌های اخیر ۳ کودک مبتلا به بیماری سرخک در شرق شهرستان‌جاسک شناسایی شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲ نفر از آنها بستری شدند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.
از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
از دیروز تا امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲ نفر از آنها بستری شدند.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند و ۲ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و همچنین ۴ نفر نیز جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست دادند.
از دیروز تا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: به جز همان یک مورد مبتلای شناسایی شده در کشور تاکنون هیچ مورد مثبت مبتلا به بیماری شناسایی نشده است. خوشبختانه آن یک نفر مبتلا هم با طی دوره بیماری بدون آنکه بیماری را به نزدیکان و اطرافیان خود انتقال دهد، بهبود یافته است. بین دو تا چهار هفته زمان لازم است تا ضایعات پوستی بیماری بهبود یابد که در مورد ایشان هم این اتفاق افتاد.
دکتر سیدمحمد علوی شامگاه سه شنبه در بخش خبر سیمای خوزستان با بیان اینکه فرد مبتلا به بیماری آبله میمونی با تلاش همکاران بهداشتی سامانه مراقبت بیماری‌ها در اهواز شناسایی شد اظهار داشت: از آنجا که تایید بیماری وی نیاز به آزمایش‌های پیچیده داشت نمونه‌ها به انستیتو پاستور تهران ارسال و پس از تایید تشخیص صورت گرفت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
مریم مسعودی فر گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری وبا در کشور شناسایی شده اند که ۴۲ مورد مربوط به استان کردستان، ۱۵ مورد در کرمانشاه، دو بیمار در آذربایجان غربی هستند و یک مورد ابتلا در استان بوشهر است.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ