مشاور امنیت ملی عراق و سفیر فرانسه در بغداد با هم دیدار و درباره مسائل منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر فرانسه در باکو پس از دیدار «امانوئل ماکرون» با جامعه ارامنه به وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
رئیس‌جمهور فرانسه امروز با ولیعهد عربستان سعودی که از چند روز پیش به پاریس سفر کرده، در کاخ الیزه دیدار کرد.
در بیانیه صادره از سوی کاخ الیزه آمده است: این سفر روز جمعه انجام شده و محمد بن سلمان در سفر به پاریس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو خواهد داشت.
کاخ الیزه امروز در بیانیه‌ای از سفر روز جمعه ولیعهد عربستان به فرانسه و دیدار با رییس‌جمهور این کشور در پاریس خبر داد.
کاخ الیزه امروز در بیانیه‌ای از سفر روز جمعه ولیعهد عربستان به فرانسه و دیدار با رییس‌جمهور این کشور در پاریس خبر داد.
در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
«ساندرین روسو» نماینده حزب سبز فرانسه به شبکه تلویزیونی «ب‌اف‌ام» گفت: «باور نکردنی است. امانوئل ماکرون، سلطان جمهوری‌خواه می‌خواهد از پادشاه چارلز در ورسای استقبال کند... در حالی که مردم در خیابان‌ها در حال تظاهرات هستند. البته پادشاه باید دیدار خود را لغو کند.»
نخست وزیر عراق میزبان سفیر فرانسه در بغداد بود و درباره روابط کلی عراق و فرانسه، راه های توسعه آن، مسیرهای همکاری دوجانبه میان دو کشور با او رایزنی کرد.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار است به تهران سفر کند روز شنبه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
«مکرون» بعد از دیدار با «مسیح علی نژاد» در کنفرانس مونیخ گفت: از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و "یک شکست کامل" بوده است.
دیوان امیری قطر از دیدار تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در سفر به پاریس خبر داد.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
امین حارث، ملی‌پوش مراکشی، صبح امروز، برای حمایت از تیم ملی این کشور پیش از دیدار مقابل فرانسه، به دوحه سفر کرد.
امانوئل مکرون قصد دارد تا برای تماشای دیدار فرانسه و مراکش، راهی قطر شود.
رئیس جمهور فرانسه برای دیدن دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش راهی قطر خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
رئیس جمهور فرانسه قرار است این هفته برای دیدار و رایزنی با همتای آمریکایی خود در خصوص بحران انرژی اروپا به واشنگتن سفر کند.
سفیر جدید جمهوری فرانسه در کشورمان، بعد از ظهر امروز در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، صبح امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ