خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندوفسکی را در بازی بارسا برابر اوساسونا اخراج کرد، این روزها شرایط جسمانی مناسب برای سوت زدن بازی ها را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسوس خیل مانسانو، داور اهل اسپانیا، قضاوت بازی حساس میلان و اینتر را در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برعهده خواهد داشت.
بازی حساس منچسترسیتی و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خسوس خیل مانسانو از اسپانیا سوت خواهد زد.
توئیتر باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به تصمیم جنجالی مانزانو، این اشتباه مرگبار را قابل پیش بینی دانست.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندفسکی را در بازی با اوساسونا اخراج کرد، پنجشنبه در نوکمپ دیدار بارسا-سوسیداد را سوت خواهد زد.
پیکه پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند.
خسوس خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، در گزارش این بازی دلیل اخراج جرارد پیکه را مطرح کرده است.
خسوس خیل مانسانو، داور اسپانیایی، شب گذشته با اخراج روبرت لواندوفسکی رکورد جالبش را بهبود بخشید.
بازیکنان پی اس جی به خصوص مارکو وراتی و نیمار از عملکرد خیل مانسانو، داور اسپانیایی، در بازی شب گذشته برابر بنفیکا راضی نبودند.
اسکار هرناندز، برادر ژاوی هرناندز، شب گذشته در دقیقه 41 بازی بارسا برابر مایورکا اخراج شد. این برای دومین بار در هشت ماه اخیر بود که او از خیل مانسانو کارت قرمز گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ