مدافع کلیدی استقلال به بازی حذفی با تراکتور هم نرسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ابتدای تابستان تصور می‌شد وحدت حنانوف یکی از گزینه‌هایی باشد که برای خالی شدن لیست می‌تواند کنار گذاشته بشود.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
شایان مصلح این بار با پیراهن ذوب آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان خواهد رفت.
جوئل ولتمن، مدافع تیم برایتون، قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد.
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
رئیس‌جمهور چین امروز در دیدار با نخست‌وزیر روسیه بر حمایت پکن از «منافع کلیدی» مسکو تأکید کرد.
گائل کلیشی مدافع ۳۷ ساله تیم سِروت سوئیس از وسط زمین، گلزنی کرد. منبع: تسنیم
عبدالسلام محمد مدافع ملی پوش اتحاد کلباء به دلیل آسیب دیدگی، ادامه فصل را از دست داد.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
لی شائوسیان، مدیر موسسه تحقیقاتی چین و عربی دانشگاه نینگ شیا در این باره گفت: چین و ایران سابقه طولانی در روابط دوستانه دارند و شرکایی هستند که از منافع اصلی یکدیگر حمایت می‌کنند. وی ادامه داد: ایران کشوری ایده‌آل در خاورمیانه برای پیشبرد طرح «یک کمربند و یک جاده» است و همکاری با چین برای توسعه اقتصادی ایران کلیدی است.
زلزله‌های قدرتمند جان شهروندان را می‌گیرد، اما زلزله‌ها بیشتر در کشور‌هایی مانند ترکیه مرگ‌بارند. کشور‌هایی که مقررات ساختمان‌ها لازم‌الاجرا نیستند، اطرافیان بی‌صلاحیت پست‌های کلیدی را پر می‌کنند، سازمان‌های دولتی مستقل وجود ندارند، سازمان‌های مدنی ناپدید شده‌اند و منافع عده‌ای فاسد در اولویت قرار می‌گیرد.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدافع تراکتور با محرومیت سنگین مواجه شد.
مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
دو بازیکن کلیدی شهداب یزد در هفته هفتم لیگ برتر والیبال غایب هستتد.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
صالح نیکبخت، وکیل مدافع خانواده امینی گفت: بر اساس اعلام پزشکان متخصص و کارشناسان مستقل، مرگ مهسا هیچ ارتباطی با بیماری قبلی ایشان که برداشتن یک خال یا غده کوچک در بالای چشم ایشان بوده، ندارد. ضمن اینکه مهسا در گذشته هیچ سابقه بیماری قلبی و عروقی و کلیوی نداشته است.
صالح حردانی، مدافع راست ملی پوش استقلال تاثیر قابل توجهی در پیروزی امروز این تیم در سیرجان داشت.
آمار ضعیف مدافع کلیدی تیم ملی انگلیس قبل از دیدار با ایران در جام جهانی سوژه شد.
طبق ادعای مارکا، خوزه خیمنز و یان اوبلاک، مدافع و دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، بازی حساس فردا برابر بایرلورکوزن در هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.
برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جواب حرف زور، حرف زور است و جواب های، هوی است و ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و از منافع خود دفاع خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ