سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام شناگران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تنها در صورت شانس کسب مدال، در حال حاضر تنها دو شناگر حضورشان در این بازی‌ها قطعی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
چهار بازیکن جوان استقلال که در این فصل به جمع آبی‌ها پیوسته‌اند، سرنوشت نامعومی در این باشگاه دارند.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
طبق اسناد به جا مانده حدود یک قرن بعد از تکمیل مرحله سوم ۲۰ عدد از سنگ‌های آبی استون‌هنج فاز ۲ به منطقه نعل اسب شکل افزوده شد که امروزه تنها نیمی از این سنگ‌ها باقی مانده است. البته در این میان اثری از گودال‌های کنده شده که ظاهرا برای کار گذاشتن سنگ‌های آبی بوده، اما به دلایل نامعلومی هیچ‌گاه این کار صورت نپذیرفته، به چشم می‌خورد که این اثر به سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.
یکی از تپه‌های زیبای اطراف روستای ویدوف در لهستان، روزگاری جایگاه قصر یک شوالیه بوده که در زمانی نامعلوم در اثر جنگ یا آتش‌سوزی از بین رفته است.
ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی فصل درخشانی را در ایتالیا سپری کرده است و در لیست بازیکنان مدنظر اریک تن هاخ حضور دارد.
دانشمندان بر سر وجود قاره‌ای به نام زلاندیا به توافق رسیده‌اند؛ قاره‌ای که بنا به دلایلی نامعلوم که دانشمندان در صدد درک آن هستند، از گوندوانا فاصله گرفته بود.
نماینده قم در مجلس نسبت به شایعه منتشر شده درباره حضور پسر علی شمخانی در دیدارش با مقامات امارات واکنش نشان داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر ما را "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند و این در حالی است که اگر این امر برای مثال در هیروشیما رخ داده بود می‌گفتند «یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد»؛ درواقع اولین عبارتی که ما می‌آوریم آخرین حرفی است که باید به کار بگیریم.
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
مرادی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده از شوهر این زن، وی منکر هرگونه اختلاف و ضرب و شتم همسرش شد و اعلام کرد وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است، ولی در مواجهه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته که نشان می‌داد وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان است، به ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش، او را از پنجره به بیرون پرت کرده است و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
«آقایان مخالف مذاکره، کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و با ائتلاف خود را کنار کشیدند. حالا که دولت ائتلافی به روی کار آمده از همان ایده‌ها و برنامه‌های خودشان استفاده کنند و حداقل چندماه آرامش را به کشور بیاورند. این آقایان در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی بودند هر کدام جداگانه برنامه برای نجات ایران دارند. الان که دولت ائتلافی خودشان روی کار آمده از این برنامه‌ها استفاده کنند.»
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
بهای لیتیوم کربنات در چین پس از رسیدن به سقف تاریخی در مسیر کاهشی قرار گرفت. روز گذشته قیمت هر تن لیتیوم کربنات در چین به سطح قیمتی ۵۷۱ هزار و ۵۰۰ یوآن (بیش از ۸۲ هزار دلار) به ازای هر تن رسید.
تیراندازی در تل‌آویو دست‌کم یک شهرک‌نشین را مجروح کرده است.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ