گزیده‌ای از فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص رشادتهای حاج قاسم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمن حسین مهاجم عراقی و موردنظر تراکتور با راجا به توافق رسید.
باشگاه تاتنهام روملو لوکاکو از چلسی را برای جانشینی هری کین انتخاب کرده است.
هافبک ایرانی وایله دور از فهرست نفرات تیمش مقابل میتلند است.
یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا، گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشین تیبو کورتوا است.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن از رقم قرارداد خود رضایتی ندارد و حتی در آستانه برگزاری لیگ برتر خواهان خروج از جمع سبزپوشان است.
اسکار پلانو بازیکنی که از سوی نکونام به مدیران استقلال معرفی شده بود، راهی لالیگا ۲ شد.
اسکار پلانو بازیکنی که از سوی نکونام به مدیران استقلال معرفی شده بود، راهی لالیگا 2 شد.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به اتحاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
مدافع ایرانی کایسری اسپور جایگاه ثابت خود در این تیم را حفظ کرد.
کسانی که تجربه گزیده شدن توسط این حشره کوچک را دارند درد نیش آن را با گلوله خوردن مقایسه کرده‌اند. درد وحشتناکی که تا بیش از ۲۴ ساعت ادامه پیدا می‌کند!
سلسله رویداد نمایش گزیده دستبافته‌های اصیل ایرانی در محل موزه فرش در تهران برگزار خواهد شد.
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
جداول گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به بهمن ماه سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی منتشر شد.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
نیوکاسل با وارد کردن دو گل مشابه به دروازه منچستر، برد فوق‌العاده مهمی به دست آورد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
«ناصر القرنی» فرزند عوض القرنی که اخیرا به عنوان مخالف رژیم آل سعود کشور را ترک کرده و در لندن اقامت گزیده، اسنادی را در اختیار این روزنامه قرار داده است که نشان می‌دهد مقامات سعودی پدرش را به اعدام محکوم کرده‌اند.
جوزف آلویسیو راتزینگر (Joseph Aloisius Ratzinger) ملقب به پاپ بندیکت شانزدهم امروز در محل اقامت خود در شهر واتیکان درگذشت. این پاپ آلمانی پس از کناره‌گیری از رهبری کاتولیک‌های جهان در واتیکان اقامت گزیده بود.
طبق برآورد سازمان بهداشت جهانی، سالانه حدود ۵.۴ میلیون نفر توسط مار‌ها گزیده می‌شوند که منجر به مرگ بین ۸۱۰۰۰ تا ۱۳۸۰۰۰ نفر و قطع عضو بسیاری از افراد می‌شود. اما مار‌هایی که سم بسیار قوی دارند همیشه برای مردم خطرناک‌ترین نیستند.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
جداول گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به شهریور ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و فریب نمی‌خورد اظهارداشت: بار‌ها در این کشور اغتشاش اتفاق افتاده و مردم ما صدمه دیده اند، بنابراین دولتمردان، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی نباید کوتاه بیایند.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
عدم حضور وزیر صمت در نمایشگاه خودرو که از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار شده بود، باعث این گمانه‌زنی شد که وی انزوا گزیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ