با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهرداد عظیمی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: انقلاب بهره‌وری ریل‌گذاری جدید سازمان تات برای تحقق کشاورزی دانش‌بنیان است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سید عباس حسینی» را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
رئیس سازمان سوادآموزیبا اشاره به اینکه نیازمند ایجاد سوادهای آموزشی جدید هستیم،گفت: فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی انجام می‌شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در حال تلاش برای ایجاد شرایطی هستیم که در داخل مدرسه این امکان را فراهم کنیم که کتابخانه‌ های مدارس جدی تر و فعال‌تر شوند.
اردبیل- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ضرورت مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی گفت: نیازمند ایده‌های جدید برای تولید فیلم‌های آموزشی هستیم.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد که این سازمان یک نهاد نظامی است که از فرمانده کل نیروهای مسلح دستور می گیرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با رعایت تمامی ساز و کارهای قانونی و حفط کرامت دانش آموزان موجود استفاده از اطلاعات دانش آموزان جهت پیشگیری و درمان لازم است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: راهنمای عمل آموزش ترکیبی یک قطعه از پازل نظام آموزشی در مواجهه با دنیای جدید است.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
اهواز - رئیس جدید سازمان قضائی نیروی‌های مسلح خوزستان با حضور رئیس سازمان قضائی نیروی‌های مسلح کشور معارفه شد.
هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار علیرضا ناصرپور را به عنوان نایب رئیس جدید این هیئت مدیره انتخاب کردند.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.
گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.
با عنایت به تعهد، تجارب اجرایی و آشنایی دیرینه ای که با فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور دارید و بنا بر مصوبه شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری و ولی­ امر­ مسلمین جهان، حضرت آیت­ الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» منصوب می شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ