سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به ثابت بودن حقوق گمرکی خودروهای وارداتی روی عدد ۴ درصد، گفت: فرمول قیمتی برای کنترل قیمت خودروهای مونتاژی به زودی ارائه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
آینده مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جهان با عنوان فرمول یک با هشدارهای قهرمان پیشین خود شاید در مسیر محو شدن گام بردارد.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
مرسدس بنز به این پرسش که آیا تغییر موقعیت کابین لوئیس همیلتون می‌تواند به تغییر شرایط این راننده انگلیسی برای رسیدن به قهرمانی فرمول یک کمک کند، پاسخ داد.
آلفا تائوری یکی از 10 تیم شرکت کننده در رقابت‌های فرمول یک نام خود را تغییر خواهد داد.
صدای خودروهای فرمول یک با تغییر قوانین فنی از سال 2026 بلندتر خواهد شد.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) از ایجاد تغییراتی در قوانین مربوط به یافتن میهمانان در زمان شروع گرندپری‌های فرمول یک خبر داد.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
دلیل اینکه برخی از مردم معتقدند در ماه رمضان پوستشان بدتر می‌شود، این است که رژیم غذایی‌شان به طرز قابل‌توجهی تغییر می‌کند.
این دانشمندان در بیانیه‌ای اعلام کرده اند به فرمول نهایی برای یک اثر بخشی جادویی رسیده اند. آن‌ها می‌گویند ابررسانایی را ساخته اند که می‌تواند هدررفت انرژی در مدار‌های الکتریکی را تقریبا به صفر برساند. اگرچه این ادعا هنوز به صورت عملیاتی به اثبات نرسیده، اما آن‌ها مقاله‌ای در این باره را در نشریه نیچر به چاپ رساندند و مراحل آزمایشات شان را منتشر کرده اند.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو باید تغییر کند و واقعی شود و با توجه به برگزاری جلسات، امیدواریم این هفته قیمت ها اعلام شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از پایگاه راهکنشی عقاب ۴۴ را تبریک گفت.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
وزارت صمت خطاب به شرکت بورس کالا تأکید کرد که هر گونه اقدام یک جانبه و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر فرمول قیمت گذاری غیرقانونی است.
قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت که در طول سال‌ها نگرش خود را به مسابقه تغییر داده است.
قهرمان دو دوره فرمول یک میزبان تغییراتش نسبت به قهرمانی در سال 2006 را تشریح کرد.
صهیونیست‌های مذهبی با تأکید بر اینکه ظهور مسیح بیش از حد انتظار به تأخیر افتاده و نمی‌توان تا آن زمان نسبت به سرنوشت یهودیان بی‌تفاوت ماند، بازگشت به سرزمین مقدس و تشکیل دولت را مقدم بر ظهور مسیح قلمداد کردند و عملاً فرمول تبعید – ظهور – بازگشت را به تبعید – بازگشت – ظهور تغییر دادند.
قهرمان چهار دوره متوالی فرمول یک اعلام کرد سازمان برگزاری این مسابقات باید روی تغییر چه چیزهایی کار کند.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود. به گزارش سی و پنج، اشاره ایل بیگی به فیلم تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که قرار بود در جشنواره فیلم اورشلیم نمایش داده شود و به درخواست او از سوی پخش کننده فرانسوی از این جشنواره خارج شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ