سرپرست مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره خبر ماجرای بیماری پیروز ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی از خانواده‌ها تنها کودکانی که دارای معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج بودند را پذیرش می‌کردند.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ردیابی و پایش بیماری ویروسی چروکیدگی قهوه‌ای میوه گوجه‌فرنگی در استان بوشهر آغاز شد.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس ها به مجرای تنفسی جلوگیری می کند. این پودر مانند یک لایه مخاطی طبیعی در ریه های فرد عمل می کند.
نای‌شکافی یا تراکستومی، در پزشکی به عمل جراحی گفته می‌شود که طی آن نای در قسمت زیر گلو، برش داده می‌شود. تراکستومی به‌طور عمده برای ایجاد راه تنفسی به غیر از مجرای عادی آن (بینی و دهان) ایجاد می‌شود. گاه به منظور جستجو و درآوردن جسمی خارجی٬ نمونه‌برداری بافتی یا برداشتن یک ضایعهٔ موضعی از دیگر دلایل نای‌شکافی می‌تواند باشد.
به گفته سازمان خدمات سلامت ملی انگلیس، هر فردی ممکن است به سرطان مجرای صفراوی مبتلا شود و علت آن همیشه مشخص نیست اما گمان می‌رود که افراد بالای ۶۵ سال بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند.
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.
نوید نجات بخش، نخبه علمی کشور که راه پدرش در شغل پزشکی را نرفت و تولیدکننده تجهیزات پزشکی شد.
علت‌های غیرعفونی این بیماری شامل موارد: ضایعات ناشی از واردکردن سوند ادراری،حساسیت نسبت به مواد شیمیایی محصولاتی مانند اسپرم کش‌ها یا کرم‌ها، آرتریت واکنشی یا سندرم رایتر میباشد.
حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
ماجرای ژینا اگر چه ظاهراً امری تکینه بود، ولی تبدیل به امری عام شد که همه معترضان با آن همذات پنداری می‌کنند؛ و حتی یک قدم جلوتر، طلب عدالت برای ژینا و خانواده اش تبدیل شد به طلب بدهی انباشته جامعه – یعنی زندگی، امنیت، آزادی، نظم و زیبایی- به اعضایش.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ