ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن با حضور در امریکا دیدار صدرنشین NBA را تماشا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی روستوف نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی تیمش مقابل روبین کازان داشت.
در جریان پیروزی چلسی مقابل برایتون، سرعت بالای میخایلو مودریک و همکاری او با نیکلاس جکسون مورد توجه هواداران قرار گرفت.
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی، یک مظهر از پیروزی جریان غدیر بود افزود: پیروزی این جریان از یک نقطه عالم یعنی ایران اسلامی آغاز شد، اما این مبارزه همچنان ادامه دارد و طرف دعوا در این مقابله مستمر، جریان‌های سیاسی معاند، فرقه‌های انحرافی و دنیای استکبار و نظام کفر هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان خطبه های عید فطر امروز به موضوعات مختلف از جمله توافق ایران و عربستان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخت.
ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی ارزشمندشان مقابل الجزیره داشت.
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان پیروزی این تیم مقابل گیرسون اسپور ۹۰ دقیقه بازی کردند.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.
یک رسانه پرتغالی با ستایش از درخشش مهدی طارمی در جریان پیروزی 4-0 پورتو مقابل آروکا از او به عنوان ستاره همه جا حاضر پورتو یاد کرد.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در جریان برتری تیمش مقابل ونتزیا ایتالیا به میدان رفت.
تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.
رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به میزبانی قطر به عنوان یک کشور عربی از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد و این اتفاق را "بزرگ‌ترین پیروزی" در برابر غرب توصیف کرد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید با اینکه در جریان جام جهانی از سوالات درباره حقوق بشر طفره نخواهد رفت اما تمرکز اصلی او و تیمش پیروزی در مسابقات است.
کاپیتان تیم ملی ایران حضور کامل در جریان برتری آ. ا. ک مقابل اوفی کرت داشت.
کوین دی‌بروینه در جریان پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل فولام عملکردی فوق‌العاده داشت و در وقتهای اضافه با یک حرکت هوشمندانه از حریف پنالتی گرفت تا برای تیمش پیروزی به ارمغان بیاورد.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در جریان برتری تیمش مقابل ساکاریا اسپور با آسیب دیدگی مواجه شد.
مارکوس رشفورد که در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل اومونیا دو گل به ثمر رساند می‌گوید تعویض‌های اریک تن‌هاخ باعث شد یونایتد سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد.
هافبک ایرانی برنتفورد در جریان برتری تیمش مقابل لیدز نیمکت‌نشین بود.
تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در جریان برتری تیمش برابر ایبیزا به میدان رفت.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ