مدیران استقلال عملیات ساخت اتاق ریکاردو ساپینتو را در کمپ مرحوم حجازی استارت زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
با توجه به شروع عملیات پمپاژ آب از تلمبه خانه سد لار به سد لتیان، واحدهای نیروگاهی کلان و لوارک در مدار تولید برق قرار گرفتند.
درحالیکه شبح کیلیان امباپه بر فراز رئال مادرید پرواز می‌کند به نظر می‌رسد تمدید با لوکا مودریچ آخرین اقدام این باشگاه قبل از شروع تعطیلات تابستانی تا اواسط جولای خواهد بود.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.
از شروع عملیات حج تا پایان دیشب ۱۱ هزار و ۷۱۴ مراجعه به درمانگاههای ستاد مرکز پزشکی در مدینه ثبت شده و مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.
مسئول ستاد مرکز پزشکی مدینه منوره گفت: از شروع عملیات حج تا پایان شب گذشته ۷۲۹۲ مورد ویزیت تخصصی و در مطب های مجموعه ها در مدینه منوره انجام شده است.
هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
در لیست جدید تیم ملی چند بازیکن جوان مشاهده می شوند که نشان از آغاز جوانگرایی در این تیم دارد.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند پدر جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی دورتموند، جلسات متعددی با باشگاه رئال مادرید برگزار کرده است.
ریابکوف گفت: پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه، آمریکایی‌ها تمامی کانال‌های ارتباطی خود را با ما به استثنای دو یا سه موضوع «تحریک‌آمیز»، قطع کردند. متاسفانه هیچ‌گونه آمادگی برای گفتگو از سوی آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
اگر سرعت سیاره ذره‌ای افزایش یابد، ماهواره‌ها دیگر در موقعیت مناسب خود قرار نخواهند داشت، به این معنی که ارتباطات ماهواره‌ای، پخش تلویزیونی و عملیات نظامی و اطلاعاتی می‌تواند حداقل به طور موقت قطع شود. برخی از ماهواره‌ها سوخت حمل می‌کنند و ممکن است بتوانند موقعیت و سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و این گران است.
عملیات تفکیک ورزشگاه ۹۷۴ دوحه آغاز شد و باید دید مسئولان قطر در نهایت آن را در کدام کشور قرار می‌دهند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۲۵ آبان را تشریح کرد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور برنامه ریزی لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد خوابگاه متاهلی دانشجویی انجام شد.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
نیروهای حشد شعبی با همکاری ارتش عراق عملیات امنیتی گسترده ای را در استان دیالی شروع کردند.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم
کمیته اطلاع رسانی حشد شعبی عراق از شروع عملیات امنیتی مشترک با ارتش و پلیس عراق در جنوب سامراء خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ