دولت یونان برای مقابله با بحران کمبود دارو در این کشور، اقدامات جدیدی را در پیش خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
علی نژاد گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.
صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: قرار است کارت‌های سوخت اضطراری، بر اساس میزان مراجعه مردم، میان جایگاه‌های سوخت تقسیم شود.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند.
اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.
در جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور راهکارهای لازم جهت تامین مالی ۸۶ طرح اضطراری برای تامین آب شهرهای دارای تنش اتخاذ شد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
اصفهان- براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه ۲۹ آذر به مدت یک هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران جزییات مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را تشریح کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه الگوی و چارچوب مشخصی در حوزه هوشمندسازی شهرها نداریم، گفت: همه شهرها باید به طرح پاسخ اضطراری به تهدیدات پایه شهر خود مجهز باشند.
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ