انسان‌ها مدت‌هاست که به حیله‌گری کلاغ‌ها و زاغ‌ها پی برده اند، همانطور که قرن‌ها در ادبیات فولکلور آن‌ها را دزد، حیله‌گر، حل‌کننده مشکلات، مشاوران خردمند خدایان یا حتی خود خدایان می‌دانستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
۲۵ میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شد و از این تعداد ۹میلیون قبض معادل ۳۵ درصد کل قبوض، مشمول پاداش صرفه‌جویی برق شدند.
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۲۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار بالا رفت، اخبار مهم بورس فردا ۹ مردادماه | فعالیت بورس کالا متوقف شد؟، تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل؟، اولین نشست خبری عرضه اولیه بمولد، رصد جریان پول‌های حقیقی ۸ مرداد ۱۴۰۲ | گروه کوچک بازار بیشترین ورود پول حقیقی را داشت!، برای فرزندان خود چه سهامی را بخریم؟، قیمت خودرو امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۹ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
مورچه خواران اغلب با دو حیوان خرطومی یعنی موریانه خوار (خوک خاکی) و اکیدنا یا مورچه خوار خارپشتی اشتباه گرفته می‌شوند. موریانه خوار‌ها پستانداران کوچک آفریقایی، بخشی از خانواده Orycteropodidae هستند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۰۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
تسهیلات پرداختی خرد شبکه بانکی به اشخاص حقیقی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۹۱.۳ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل مبلغ ۱۹۷۸.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۴۲.۹ درصد) افزایش داشته است.
امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بورس ایران یکی از تلخ‌ترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت. شاخص کل بیش از ۵۶ هزار واحد ریزش را تجربه کرد و پول حقیقی زیادی از بازار خارج شد. صدرنشین خروج پول حقیقی شتران بود.
شاخص کل بورس روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
کینگ که بعدا به عنوان یک خطیب بزرگ شناخته شد زمانی با سخنرانی مشکل داشت و در سخنرانی عمومی در دوران تحصیل امتیاز C را دریافت کرد.
کلاغ‌ها معمولا فرصت طلب و خلاق هستند و معمولا از منابع غذایی جدید استفاده می‌کنند یا استراتژی‌های تغذیه جدیدی را برای آسان‌تر کردن زندگی خود به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، کلاغ آمریکایی از ماهی تغذیه می‌کند و برای صید آن در برخی موارد از نان یا مواد غذایی دیگر به عنوان طعمه برای جذب ماهی استفاده می‌کند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۱۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون سهامداران شاوان بخوانند! | چرا سود شاوان رشد کرد؟، قیمت سکه با دلار ۳۶ هزار تومانی چقدر شد؟، دلار به کانال بالاتر رفت، رشد چشمگیر سهام عدالت | سهام عدالت ۹ میلیونی شد، مجمع جم ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، اوراق سکه چیست؟، جزییات بیمه سهامداران حقیقی | شرط مهم برای بیمه سهام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
بایدو طراحی جدید خود را به عنوان راهی برای آزاد کردن فضا برای چیز‌هایی مانند «صندلی اضافی، دسک تاپ، یا کنسول‌های بازی» عرضه کرده است.
شاخص کل بورس شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ